Toon posts:

Problemen met Sitecom WL181 300N PCI Kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 663 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Sinds ik de Sitecom WL-181 300N PCI kaart heb geinstalleerd krijg ik bij het downloaden een BSOD.

Ik krijg de volgende dingen vermeld:

0x000000D1

tcpip.sys

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Ik heb een Vista 32 bits met geintegreerde SP1, heb een Asus M2A-VM mobo, AMD 6000 processor, 8 GB ram (deze versie van vista die ik heb pakt deze RAM wel), 2 x 500GB harddisk en geintegreerde videokaart.

Voor de rest is Vista up to date en ik heb de installatiecd niet gebruikt van de kaart, maar heb het van de Sitecom website afgehaald (deze zal dan wel nieuwer zijn denk ik??). Maar toch heb ik dit probleem keer op keer weer.

Ik heb de helpdesk van Sitecom een email gestuurd en die zeiden mij het volgende:

"Gaarne een systeem herstel va windows maken aangezien dit in de netwerkstack van windows zit."

Hier word ik ook niet veel wijzer van. Wie o wie kan mij helpen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En als je een systeem herstel uitvoert? Helpt dat of niet?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, totaal niet.

Ik ben na wat googlen hierop terecht gekomen: http://www.mydigitallife....tch-tcpipsys-60600117052/

maar dit werkt ook niet.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is hier geen helpdesk, we gaan er vanuit dat je zelf dingen opzoekt en uitprobeert voordat je een topic opent. Alleen zeggen dat je een mail gestuurd hebt is wat dat betreft niet voldoende. Je meldt ook niet welke driverversie je exact gebruikt, en ook niet wat er gebeurt als je een andere gebruikt. En tenslotte staat in de FAQ van dit subforum duidelijk dat dit niet de plek is voor vragen over Netwerken of software.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.