Ik heb een probleem. Ik heb afgelopen week vista x64 (business) geinstalleerd omdat mijn vorige installatie van de 32bit variant nogal brak was geworden. Ik heb met x64 bewust een tijdje gewacht ivm de (in het begin) matige driver ondersteuning.
Alles draait nu naar behoren afgezien van m'n TV kaart. Ik heb de standaard Hauppauge software/driver geprobeerd en die werkt gewoon. Ik wil echter graag Dscaler aangezien ik geen fan ben van de mogelijkheden van WinTV en al helemaal niet van het trage zappen van de software.
Ik heb de testversie van Dscaler gebruikt (4.1.17) aangezien deze de signed vista x64 drivers zou bevatten. Deze zijn nodig voor een correcte werking in Vista. Ik krijg echter de volgende error:
Geprobeerd (na googlen):
- Aparte signed Vista x64 driver in Dscaler dir. gezet -> geen resultaat
- 4.1.6 geinstalleerd -> geen resultaat
- 4.1.6 met aparte Vista x64 driver -> geen resultaat
- Dscaler fora afgezocht -> geen oplossingen
Edit:
Winamp met TV plugin geeft dezelfde error. Ik moet dus ergens iets missen mbt drivers. Ik kan alleen niet vinden waar.
Nou moeten er toch mensen zijn die een PVR-150 onder Vista x64 met Dscaler 4.1.17 aan de praat hebben gekregen. Heeft iemand toevallig een oplossing?
Alles draait nu naar behoren afgezien van m'n TV kaart. Ik heb de standaard Hauppauge software/driver geprobeerd en die werkt gewoon. Ik wil echter graag Dscaler aangezien ik geen fan ben van de mogelijkheden van WinTV en al helemaal niet van het trage zappen van de software.
Ik heb de testversie van Dscaler gebruikt (4.1.17) aangezien deze de signed vista x64 drivers zou bevatten. Deze zijn nodig voor een correcte werking in Vista. Ik krijg echter de volgende error:
code:
1
2
3
| ERROR: Failed to connect video capture device to renderer. ErrorCode: 0x80040217 ErrorText: 'No combination of intermediate filters could be found to make the connection.' File .\dshowsource\DSSource.cpp Line 1693 |
Geprobeerd (na googlen):
- Aparte signed Vista x64 driver in Dscaler dir. gezet -> geen resultaat
- 4.1.6 geinstalleerd -> geen resultaat
- 4.1.6 met aparte Vista x64 driver -> geen resultaat
- Dscaler fora afgezocht -> geen oplossingen
Edit:
Winamp met TV plugin geeft dezelfde error. Ik moet dus ergens iets missen mbt drivers. Ik kan alleen niet vinden waar.
Nou moeten er toch mensen zijn die een PVR-150 onder Vista x64 met Dscaler 4.1.17 aan de praat hebben gekregen. Heeft iemand toevallig een oplossing?
[ Voor 4% gewijzigd door Korvaag op 19-05-2008 21:59 ]
UNOX: The worst operating system