Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Topicstarter
Vodafone heeft een nieuwe dienst, 5 personen kunnen onbeperkt met elkaar bellen voor 10,-

http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/onderons
Neem jij weleens écht de tijd voor een gesprek? Met Vodafone Onder Ons kun je onbeperkt en met volle aandacht met zijn vieren onderling bellen voor slechts € 10 per maand. Alleen de groepsbeheerder betaalt dit maandelijkse bedrag. Zowel Vodafone abonnees als Vodafone prepaid klanten kunnen Vodafone Onder Ons gebruiken.
Hoe werkt het?

Het werkt heel eenvoudig. Klanten kunnen Vodafone Onder Ons gemakkelijk en alleen online aansluiten via My Vodafone. De groepsbeheerder kan via My Vodafone een Vodafone Onder Ons groep opzetten en beheren. Vodafone Onder Ons is flexibel. De groepsbeheerder kan elke maand 2 groepsleden wijzigen of de groep stopzetten.
Het klinkt echt ideaal, maar zitten er addertjes onder het gras? En kan alleen de groepsbeheerder gratis bellen, of ook de groepsleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-07-2024
De enige die dit met zekerheid moet kunnen zeggen in Vodafone.

Bel de klantenservice of ga eens langs bij een V-shop

Maar... ik moet zeggen klinkt goed!

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244160

Ik heb het nu ruim een maand, vooral om met vriendinnetje lief onbeperkt te kunnen bellen. Absoluut geen adders onder het gras! Denk wel ff om het feit dat als je iemand wilt uitnodigen die zelf een groep heeft, of al lid is van een groep, deze niet meer in jouw groep kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 244160 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:18:
Ik heb het nu ruim een maand, vooral om met vriendinnetje lief onbeperkt te kunnen bellen. Absoluut geen adders onder het gras! Denk wel ff om het feit dat als je iemand wilt uitnodigen die zelf een groep heeft, of al lid is van een groep, deze niet meer in jouw groep kan!
Erg mooi,

ik vind het echt briljant gevonden, ik bel nu voor ruim 70 euro per maand met mijn vriendin, dat zou dan terug worden gebracht naar 5,- :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Anoniem: 77857 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:25:
Vodafone heeft een nieuwe dienst, 5 personen kunnen onbeperkt met elkaar bellen voor 10,-

http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/onderons

[...]

Het klinkt echt ideaal, maar zitten er addertjes onder het gras? En kan alleen de groepsbeheerder gratis bellen, of ook de groepsleden?
Onbeperkt bellen met z'n vieren. Alleen de groepsbeheerder betaalt elke maand een vast bedrag.
4 mensen dus verder geen addertjes, alleen als je een zakelijke abo, of een scherp abo hebt kan je wel deelnemen aan een groep en gratis gebeld worden, maar je kan niet gratis bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67292

Heel klein addertje (lees de voorwaarden), namelijk dat een gesprek automatisch wordt verbroken na 180 minuten. Nu is het mij niet duidelijk of je daarna onmiddelijk een nieuw gesprek kan starten, denk van wel. Zal een technisch foefje zijn van Vodafone om te voorkomen dat je altijd je gesprek open laat (soort intercom idee). Voor de rest werkt het ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Door mijn eigen stomme fout werkt het dus niet. Ik heb een groep aangemaakt, en mijn vriendin dacht dus precies hetzelfde. Nu hebben we beiden een groep, maar kunnen elkaar niet toevoegen, en aangezien je pas na 30 dagen de groep kan opheven is het lekker kut voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is inderdaad naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

Wat nu weer jammer is dat het niet opgaat voor internationale gesprekken. Daarvoor moet gewoon internationaal tarief betaald worden. (Internationaal) mobiel bellen BLIJFT een melkkoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Èn daarvoor hebben we Skype!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galileo_Galilei
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-03 11:20
26779 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:36:
Wat nu weer jammer is dat het niet opgaat voor internationale gesprekken. Daarvoor moet gewoon internationaal tarief betaald worden. (Internationaal) mobiel bellen BLIJFT een melkkoe.
Maar als je vodafona passport hebt betaalt alleen de ontvanger neem ik aan toch gewoon € 0,79 right? Ik zit nu in die situatie, ik wil een groep gaan beginnen zodat mijn vriendin mij in ieder geval gratis kan bellen en dat we samen per gesprek maar € 0,79 kwijt zijn.

Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:51
Wat ik niet snap in deze constructie is het volgende:
in het introductiefilmpje op http://www.vodafone.nl/prive/onderons/ staat dat groepsleden ook onderling gratis kunnen bellen.
Maar, in het VF voorwaarden die bij Onder Ons horen staat het volgende:
1. Groepsbeheerder: Contractant die zich heeft aangemeld voor Vodafone Onder Ons en een
Vodafone Onder Ons Groep heeft opgezet.
2. Groepslid: Contractant die op uitnodiging van een Groepsbeheerder lid wordt van en
toegevoegd wordt aan een Vodafone Onder Ons Groep.
3. Een Groepslid, zoals genoemd in Artikel 3.2 kan niet kosteloos bellen, maar wel kosteloos
gebeld worden, binnen de Vodafone Onder Ons Groep. Voor gesprekken van dit Groepslid
naar een ander Groepslid wordt het geldende tarief in rekening gebracht.
"Het geldende tarief in rekening gebracht?
Dat komt op mij over alsof ze dat dus wel factureren, terwijl ze in het introfilmpje juist schetsen van niet.
Iemand hier al contact over gehad met VF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3.2 bevat dit;

Contractant die één van de volgende Overeenkomsten heeft gesloten kan géén Vodafone
Onder Ons Groep op zetten, maar kan wel Groepslid zijn:
Vodafone Scherp Abonnement, Vodafone Familiekaart, Vodafone Partnerkaart (zowel de
hoofd- als ook de nevenaansluiting) en Overeenkomsten waarop de Algemene Voorwaarden
Zakelijke Markt Vodafone Libertel B.V. van toepassing zijn.

Even goed lezen dus. De clausule sluit dus alleen uit, mensen die een bepaald soort (goedkoop) abo hebben. Zij kunnen dus inderdaad niet onderling gratis bellen, maar wel gratis gebeld worden door de andere leden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:06

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Anoniem: 67292 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:13:
Heel klein addertje (lees de voorwaarden), namelijk dat een gesprek automatisch wordt verbroken na 180 minuten. Nu is het mij niet duidelijk of je daarna onmiddelijk een nieuw gesprek kan starten, denk van wel. Zal een technisch foefje zijn van Vodafone om te voorkomen dat je altijd je gesprek open laat (soort intercom idee). Voor de rest werkt het ideaal!
van wat ik heb gelezen,kan je na de 180 minuten gewoon opnieuw bellen :) dit is dus alleen om te voorkomen dat lijnen open blijven staan.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Anoniem: 67292 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:00:
3.2 bevat dit;

Contractant die één van de volgende Overeenkomsten heeft gesloten kan géén Vodafone
Onder Ons Groep op zetten, maar kan wel Groepslid zijn:
Vodafone Scherp Abonnement, Vodafone Familiekaart, Vodafone Partnerkaart (zowel de
hoofd- als ook de nevenaansluiting) en Overeenkomsten waarop de Algemene Voorwaarden
Zakelijke Markt Vodafone Libertel B.V. van toepassing zijn.

Even goed lezen dus. De clausule sluit dus alleen uit, mensen die een bepaald soort (goedkoop) abo hebben. Zij kunnen dus inderdaad niet onderling gratis bellen, maar wel gratis gebeld worden door de andere leden!
Wat ik van 3.2 begrijp is dat deze goedkopere abonnementen geen groep op kunnen zetten, maar wel lid van kunnen zijn. Ik zie nergens duidelijk staan dat er onderling niet gratis gebeld kan worden... Kan iemand anders misschien wat meer duidelijkheid brengen?

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:51
Artikel 3.3 zegt het volgende:

3. Een Groepslid, zoals genoemd in Artikel 3.2 kan niet kosteloos bellen, maar wel kosteloos
gebeld worden, binnen de Vodafone Onder Ons Groep. Voor gesprekken van dit Groepslid
naar een ander Groepslid wordt het geldende tarief in rekening gebracht.

Groepsleden die dus gebruik maken van een Vodafone Scherp Abonnement, de Vodafone Familiekaart of Vodafone Partnerkaart kunnen dus alleen kosteloos gebeld worden door groepsleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-02 23:47
Komt dit er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109448

Hoe bedoel je? De dienst bestaat al anderhalf bijna twee jaar zoals je in dit topic hebt kunnen lezen. Sinds halverwege vorige jaar is niet meer mogelijk om Vodafone Onder Ons te nemen. Zie ook Vodafone.nl. Klanten die Vodafone Onder ons al hadden hebben deze bundel mogen houden. Geen idee of ze nog van plan zijn deze dienst in de toekomst weer aan te bieden aan andere klanten.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 109448 op 31-01-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-02 23:47
Ja dat bedoelde ik. Maar gaan ze het ook niet meer aanbieden voor nieuwe klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198256

Lijkt me niet. Er kan inmiddels niet meer gesproken worden van een tijdelijke pauze, mocht Vodafone het opnieuw willen gaan aanbieden. T-Mobile is er handig op in gesprongen en heeft T-Mobile Family ondertussen geïntroduceerd. Denk dat Onder Ons meer geld kost dan het oplevert en dat ze er daarom mee gestopt zijn.
Pagina: 1