Sinds kort (gisteren of vandaag) krijg ik op de frontpage de warning dat deze de "SQL Server 2000" add-on van "Microsoft Corporation" wil draaien. Is dit iets nieuws?
Gezien de melding denk ik dat je Internet Explorer draait, maar welke versie? Met IE7 op Windows Vista 32bit krijg ik geen melding, ingelogd (geen banners) of niet (wel banners). Misschien wel een bannertje die maar eens in de zoveel tijd naar voren komt?
Ik heb inderdaad IE7 draaien, en heb ook de SQL Server Desktop Engine geinstalleerd vanwege een applicatie. Het kan gaan om een advertentie, maar ik ben niet zo'n versie van advertenties die ActiveX nodig hebben - ben ik tot nu toe ook nog nooit tegengekomen. Ik kan ook in de source niet echt eenvoudig zijn waar deze control vandaan komt.
Het is in ieder geval niet iets dat wij geplaatst hebben. Een advertentie zou in theorie kunnen, maar ook dat lijkt me wat vreemd.riddles schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:24:
Is dit iets nieuws?
Als je het echter weet te herleiden tot een specifieke advertentie, dan horen we dat natuurlijk graag, dan moet die advertentie aangepast of verwijdert worden.
Geen feedback meer, dus zal ws een (tijdelijke) clientside issue zijn geweest
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()