Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voordoen als ander land

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag 4oD gebruiken, een soort uitzending gemist alleen dan uit het VK en als software. Helaas moet je hiervoor wel uit Engeland of Ierland komen. Nou dacht ik: is er geen trucje waarmee je je kan voordoen als een bewoner uit dat land? Ik heb het al geprobeerd met de landsinstellingen van Windows Vista Home Premium maar dat werkte niet.
Ook inloggen als een gebruiker met een Engelse postcode werkt niet.

Het liefst niet dat ik al te diepe / moeilijk ongedaan te maken instellingen moet wijzigen.
Alvast bedankt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 17:40 ]

Verwijderd

Proxy?

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen ze op IP controleren? Maar hoe kan ik dan zien of ik een Engelse proxy gebruik?

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 14:45
Lijkt me simpel op te lossen mbv proxies, maar vooral de gratis proxies zijn vaak erg slecht en sloom.

Verwijderd

Topicstarter
En waar moet ik zo'n proxyserver-IP-adres dan invoeren in Internet Explorer? Want het is een apart programma he

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:43:
En waar moet ik zo'n proxyserver-IP-adres dan invoeren in Internet Explorer? Want het is een apart programma he
als zo'n programma er ondersteuning voor heeft dan moet het te vinden zijn bij de instellingen? als je het zelf schrijft dan moet je het er zelf inbakken :)

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
heel veel programma's gebruiken de settings van IE.
In IE kan je de proxy configureren via tools-internet options-connections-lan settings

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je kunt natuurlijk al je netwerkverkeer anders omleggen (bijv VPN), of alleen het verkeer naar de juiste servers routeren via GB. Kost wat moeite, maar dan heb je ook niets (zeker als het gratis moet) :P

Maar goed, de hele bedoeling van een beveiliging is beveiligen. Omzeilen kan best, maar niet via ons: eerste hulp bij beveiliging-omzeilen is niet echt iets voor GoT. Zoek het dan zelf uit, dan leer je er van ;)

Edit: je bent nieuw. Zie Het algemeen beleid #misbruik
Hoe dan ook welkom!

[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 19-05-2008 18:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.