Toon posts:

Kun je in FIFA08 (PS3, UK, PAL) de Nederlandse taal kiezen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey gamers,

Even een vraagje tussendoor: is het mogelijk om in FIFA 08 voor de PS3 (UK versie, geen NL, PAL) de taal en het commentaar te wijzigen? Ik ben benieuwd of deze Englense versie ook de Nederlandse taal heeft.
Ik heb op verschillende fora verhalen gelezen dat men makkelijk de taal van Engels naar Spaans kan wijzigen door de PS3 op Spaans in te stellen.
Ook heb ik kunnen vernemen dat de Nederlandse versie van Fifa 08 (PS3) die in Nederland te koop is, geen Engelse teksten en commentaar heeft.

Iemand een idee!? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:10
Ik heb mijn ps3 speciaal op engels gezet voor fifa08. als je ps3 namelijk op engels staat heb je engels commentaar. Staat je ps3 op nederlands heb je nederlands commentaar. Of de UK versie dit ook heeft durf ik niet te zeggen. Al denk ik dat de UK versie gewoon onder dezelfde versie valt als de nederlandse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yup... ik denk ook dat beide versies (UK en NL) identiek zijn, want ik weet zeker dat de PS2 versie multi-language is (zelf de PS2 versie!!!!). Bedankt voor je reactie.
Als iemand zeker weet of de UK versie van Fifa ook nederlands commentaar heeft, laat het aub gewoon weten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
wat Tmac zegt.. .mijn PS3 staat ook alleen maar op engels vanwege Fifa

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:58:
Yup... ik denk ook dat beide versies (UK en NL) identiek zijn, want ik weet zeker dat de PS2 versie multi-language is (zelf de PS2 versie!!!!). Bedankt voor je reactie.
Als iemand zeker weet of de UK versie van Fifa ook nederlands commentaar heeft, laat het aub gewoon weten... ;)
Zet je PS3 in het Nederlands en speel een partijtje? Dan weet je direct of het lukt.
Op de achterzijde van het doosje moet het ook staan.

Ik heb mijn PS3 ook in het Engels staan, want de Nederlandse commentaar is bijna hetzelfde als in 07.

Ik heb een Belgische, en daar staan o.a. Nederlands, Frans, Engels, Spaans op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dit is juist het probleem. Ben nu in Engeland en moet weten dat het spel Nederlands ondersteunt voordat ik het koop, testen kan niet, op het doosje staat er niets over vermeld.
Maar als de Belgische versie al Nederlands, Frans, Engels, Spaans heeft, dan hoef ik me geen zorgen te maken, lijkt me... Thx ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:03:
Oke, dit is juist het probleem. Ben nu in Engeland en moet weten dat het spel Nederlands ondersteunt voordat ik het koop, testen kan niet, op het doosje staat er niets over vermeld.
Maar als de Belgische versie al Nederlands, Frans, Engels, Spaans heeft, dan hoef ik me geen zorgen te maken, lijkt me... Thx ;)
Mja, we hebben hier wel 3 officiële talen hé. In landen waar er 'slechts' 1 taal word gesproken kan het wel goed zijn dat er maar 1 taal in het spelmenu zit.

In ieder geval, succes ermee.
Pagina: 1