Er wordt in de reactie op een advertentie van mij gereageerd. Verkoop is inderdaad niet doorgegaan omdat ik door veel overwerk er echt niet aan toe kwam. We zijn overeengekomen dat het geld terug gestort zou worden. Ik heb het terug gestort, naar de postbank rekening waar het vandaan kwam, maar het blijkt achteraf dat je precies de naam moet opgeven van de begunstigde, hiervan was ik niet op de hoogte en het is mij ook nooit verteld door de koper. Hierdoor heeft het overmaken inderdaad vertraging op gelopen omdat ik hier verder geen melding van krijg van de bank.
Dus de bewering dat ik een oplichter ben is niet juist, en dat vindt ik heel jammer. En dat de mede tweaker in kwestie verwacht dat ik 24/7 mijn mail check ben ik het ook niet mee eens. Hij heeft zelf gezegd dat er geen haast bij was. Ik ben momenteel druk bezet vanwege mijn werk, en dat heb ik ook aangegeven. Dus ik vind het vreemd dat ik daar nu op wordt aangevallen.
Graag zou ik de mogelijkheid krijgen een reactie bij die feedback te plaatsen, of zien dat deze wordt aangepast door een admin of de tweaker zelf. Want er staan meer frustraties in de reactie van hem dan dat er feiten staan.
Dus de bewering dat ik een oplichter ben is niet juist, en dat vindt ik heel jammer. En dat de mede tweaker in kwestie verwacht dat ik 24/7 mijn mail check ben ik het ook niet mee eens. Hij heeft zelf gezegd dat er geen haast bij was. Ik ben momenteel druk bezet vanwege mijn werk, en dat heb ik ook aangegeven. Dus ik vind het vreemd dat ik daar nu op wordt aangevallen.
Graag zou ik de mogelijkheid krijgen een reactie bij die feedback te plaatsen, of zien dat deze wordt aangepast door een admin of de tweaker zelf. Want er staan meer frustraties in de reactie van hem dan dat er feiten staan.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E