Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:12
Vandaag liet een collega mij zijn iphone zien, ik natuurlijk verkocht en zat er aan te denken ook een te halen. Maar 300 euri voor zon ding vind ik zonde. Nu zag ik @ inet enkele iphone clones die me wel bevielen. Ik begrijp dat deze niet de functionaliteit hebben als de echte iphone maar toch vond ik er een die me wel bevalt:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11332

Heeft iemand hier ervaring mee? En werkt dit gewoon met een vodafone simkaart? Ik bedoel voor 99 euri is dit natuurlijk het proberen waard. En is dit dingetje in het engels? Of chinees?

En als ik hem daar bestel bij dealextreme, hoe lang duurt het voordat ie binnen is. En als hij kapot is kan ik em dan terugsturen naar hun, of gaan hun niet over de garantie?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je zelf uberhaupts iets uitgezocht? Je stelt alleen maar vragen. :/

Geef eens aan wat je inmiddels hebt onderzocht en wat je hebt gevonden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik kan je 1 ding garanderen, voor 99,- euro, (wat denk je zelf) wordt dit een behoorlijke teleurstelling voor je.

blijf ver weg bij die goedkope chinese rommel. en trouwens, wat is nou 300 euro voor een super veelzijdige telefoon! voor een simpele samsung betaal je meer.

gewoon een echte iphone kopen dus

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het zou fijn zijn als je het ook onderbouwd. Het is vrij algemeen bekend dat Chinese meuk niet van een denderende kwaliteit is, en je er vaak ook niet veel van moet verwachten, maar zo nu en dan zit er best nog wat leuks tussen, zeker voor die prijs.

• IcE_364
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 19:03
Misschien moet je nog eens op de pagina kijken die je zelf gegeven hebt. 90% van je vragen staan daar namelijk al beantwoord.

- Support both English and Chinese (configuration)
- User's guide printed in Chinese only

- Triband GSM network support 900/1800/1900Mhz

* 1-Year Manufacturer Warranty: The manufacturer offers one year warranty on this product. Should the phone become defective within the manufacturer's warranty period, customers may send the unit back to DX's Hong Kong office. DX will help forwarding the phone to the manufacturer for repair or replacement, and will look after the progress. The customer will need to cover shipping fees both ways.

[ Voor 68% gewijzigd door IcE_364 op 19-05-2008 19:38 ]

• n4m3l355
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 14:17
G-PHREAK schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:27:
ik kan je 1 ding garanderen, voor 99,- euro, (wat denk je zelf) wordt dit een behoorlijke teleurstelling voor je.

blijf ver weg bij die goedkope chinese rommel. en trouwens, wat is nou 300 euro voor een super veelzijdige telefoon! voor een simpele samsung betaal je meer.

gewoon een echte iphone kopen dus
Een Iphone was qua productiekosten een klein half jaartje terug 230 usd. Omgekerekend is dat een kleine 150 euro. Chinezen zitten dus niet met een hoge ontwikkelingspost en zijn dus prima in staat om juist producten te leveren tegen een lage prijs dankzij het clonen. Tevens Chinese rommel, waar denk je dat je iPhone geproduceert wordt?
Al met al kan je dus prima voor niet veel geld een leuk telefoontje krijgen maar ik zou haast aanraden dit lokaal te bekijken ipv via het internet een telefoon te bestellen.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:49
Ik heb een paar x Chinese klonen in mijn handen gehad en dat was toch wel droevig...
1 Was nog wel redelijk maar 2GB vast geheugen en niet uit te breiden, bluetooth die gewoon geen verbinding wou maken en een USB aansluiting anders dan micro / mini vond ik het toch een butt product.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• RoD
  • Niet online

RoD

Hoe is dit relevant? Het is vrij bekend dat er uit China nogal wat meuk komt wat niet van een denderende kwaliteit is. Ik denk dat de topicstarter meer geïnteresseerd is naar ervaringen met het apparaat wat in de topicstart is. Niet alle Chinese producten moet je over één kam scheren. Meizu is daar een voorbeeld van. Daarnaast is het niet kunnen uitbreiden van het geheugen en een proprietary aansluiting bepaald niet uniek, dus vind ik dit eigenlijk een onderbouwing van niks.

• poepkop
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Chinese HiFi is ook altijd goed... Ok, er zit meer dan gemiddeld rotzooi tussen, maar wat wil je voor een paar tientjes?
Zelf geen ervaring met deze iFone, maar als ik denk aan de chinese dingen die ik in handen heb gehad, denk ik dat het sterkste punt van de iPhone (usabilty) niet geevenaard zal worden. Bovendien is het ding geen multitouch volgens mij...

Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)

Verwijderd

Zelf heb ik de Hiphone en die werkt aardig lekker, Komt ook steeds meer firmwire uit etc dus mogelijkheden met die dingen zijn er wel,

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:16:
Zelf heb ik de Hiphone en die werkt aardig lekker, Komt ook steeds meer firmwire uit etc dus mogelijkheden met die dingen zijn er wel,
Op welk OS draait deze (of dit soort) gsm?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Verwijderd

Eerlijk gezegd geen idee, zelf gemaakt, Bij andere mobiels wordt Windows Mobile zelfs nagemaakt! ;)

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
n4m3l355 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 22:46:
[...]

Een Iphone was qua productiekosten een klein half jaartje terug 230 usd. Omgekerekend is dat een kleine 150 euro. Chinezen zitten dus niet met een hoge ontwikkelingspost en zijn dus prima in staat om juist producten te leveren tegen een lage prijs dankzij het clonen. Tevens Chinese rommel, waar denk je dat je iPhone geproduceert wordt?
Al met al kan je dus prima voor niet veel geld een leuk telefoontje krijgen maar ik zou haast aanraden dit lokaal te bekijken ipv via het internet een telefoon te bestellen.
Alleen jammer dat geen enkele van die phones OSX draait, de meeste draaien WM5/6 met een of andere skin, met alle problemen van dien ;)

Kijk eens bij apple.com naar refurbished iPhones, omgerekend voor zo'n 175 euro te krijgen, daar kan je ongetwijfeld een stuk meer mee.

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 16:52
Wacht gewoon nog een tijdje, in augustus komt de allernieuwste (!) in Nederland uit, volgens de geruchten dan.

Mensen labelen zo'n clone meteen als 'iPhone clone'. Ben nu al 3 kwart jaar in het bezit van een iPhone en ik weet 100% zeker dat een clone hier niet aan kan tippen... Doodzonde als je een clone koopt...
Dutch_Razor schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:50:
[...]

Alleen jammer dat geen enkele van die phones OSX draait, de meeste draaien WM5/6 met een of andere skin, met alle problemen van dien ;)
Ook dat is waar... OSX of WM6, wel een degelijk verschil.. :Y)

[ Voor 34% gewijzigd door the-edge op 30-05-2008 18:53 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

the-edge schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:51:
Wacht gewoon nog een tijdje, in augustus komt de allernieuwste (!) in Nederland uit, volgens de geruchten dan.

Mensen labelen zo'n clone meteen als 'iPhone clone'.
En dat is het ook? :?
Ben nu al 3 kwart jaar in het bezit van een iPhone en ik weet 100% zeker dat een clone hier niet aan kan tippen... Doodzonde als je een clone koopt...
Aan dit soort ononderbouwd geblaat heeft niemand wat. Niet iedereen heeft dezelfde eisen, hetzelfde budget, enz. dus dit soort uitspraken zetten geen zoden aan de dijk.

Ik wil niet ontkennen dat cloons geregeld kwalitatief uitermate teleurstellend zijn, maar dergelijk spul direct afkraken zonder ook maar enige vorm van onderbouwing is niet bepaald zinnig. Zoals ik hierboven ook al postte.
Dutch_Razor schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:50:
[...]

Leuk zo'n verkapte flame. Maar dit is natuurlijk een argumentatie van niks.

[ Voor 16% gewijzigd door RoD op 30-05-2008 18:57 ]

Verwijderd

Hallo,

Laatst heb ik ook een A88 Smartphone aangeschaft. Enige wat ik me afvraag (en hoop dat iemand hier een antwoord op weet) is of je er max. maar 2 Gb extra (SD-kaart) in kan doen?
Ik probeer er iedere keer muziek op te zetten, maar het lukt me niet, wie heeft een uitleg voor me?
Verder vind ik het een prima ding voor die prijs... als je echte hoge eisen hebt, moet je idd. voor een echte Iphone gaan.
Kost je wel wat, maar dan heb je ook wat.... ;-)
Trouwens, met die nieuwe 3G nu op de markt, zullen de "oude" echte Iphones wel enorm gaan dalen in prijs verwacht ik....

Groet,
Martijn

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat zegt de kaart dan zodra je er muziek op wilt zetten? Wordt de kaart uberhaubt wel herkend? Het zou best kunnen dat groter dan 2GB (SDHC waarschijnlijk) niet werkt.

Verwijderd

Sommige namaak ondersteunen de 4 gb wel, De oudere vaak ook nog wel 2 GB

• Outerspace
  • Laatst online: 17:01

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Even mijn ervaring met de CECT A88 plaatsen.

Heb hem gehaald voor 100,-. Deze telefoon heeft het uiterlijk van de iPhone, maar is zeker handig vanwege de 2 batterijen die je er bij krijgt en de dual sim opties.

Hij is dikker dan de iPhone ivm batterijen, qua gewicht valt het enorm mee.
Scherm reageert goed, menu's zijn makkelijk te bereiken.
iPhone menuutjes zijn toch een stuk gelikter, dit ziet er nog oubollig uit.
Helaas een Amerikaanse oplader er bij gekregen, dus via USB opladen.
Selecteren van nieuwe Nederlandse providers zit er niet bij, dus netwerk zoeken op automatisch laten zetten. Hoor heel af en toe dubbel.

Voor dat geld een prima telefoontje.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Wees zuinig met de accessoires wat je hebt bijgekregen, heb al paar mensen gezien die wanhopig op zoek waren naar een headset voor de Hiphone. :O en natuurlijk nergens te vinden.

• Outerspace

Outerspace

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:38:
Wees zuinig met de accessoires wat je hebt bijgekregen, heb al paar mensen gezien die wanhopig op zoek waren naar een headset voor de Hiphone. :O en natuurlijk nergens te vinden.
De BT headset die mijn vriendin bij haar U900 heeft gekregen werkt prima op mijn telefoon.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

@Outerspace , Die hebt van die omvormers:), Ik geloof een dollar in Hong Kong

• Outerspace

Outerspace

En hoe leuk het toestel is... In mijn broekzak tegensleutels is hij niet bestendig..
Omdat de krassen te diep zijn is geen enkel optie meer te bereiken...

Helaas ;(

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, een telefoon bij je sleutels in doen is imo ook vragen om problemen. Dat vertrouw ik bij geen enkele telefoon.

• Outerspace

Outerspace

RoD schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:11:
Tsja, een telefoon bij je sleutels in doen is imo ook vragen om problemen. Dat vertrouw ik bij geen enkele telefoon.
Bij een normale telefoon vind ik het nog niet erg. Maar als het een touchscreen is wordt het erg lastig. Hij houdt niet van 2 vingers tegelijk, dus mijn pincode invoeren is al een facade...

Verwijderd

ahah ja dat ken ik soms ook , en mn pennetje ben ik nu ook al kwijt ; /
Pagina: 1