Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FF2] Pagina rendert niet

Pagina: 1
Acties:

• Muscrerior
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 21:04
Op de testversie van mijn website loop ik tegen een vreemd probleem aan. Op schijnbaar willekeurige momenten weigert Firefox (2.0.0.14) de pagina te renderen. Het gaat vaak goed, maar elke pagina weigert wel een keer.

De volledige paginabron is aanwezig via View->Browse Source, maar de pagina verschijnt niet. Externe CSS en JS wordt ook niet geladen.

De headers zijn hetzelfde als op een 'normale' pagina. Alle pagina's zijn valid XHTML Strict 1.0 en andere browsers (Opera, IE7/8, en Safari 3.1) geven nooit problemen.

Firebug -> Inspect levert het volgende op:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
<html>
<head>
</head>
<body>
    <pre />
</body>
</html>

Al geprobeerd
  • Alle Firefox plugins uitschakelen helpt niet
  • CSS en Javascript verwijderen helpt niet
  • Google is ook niet lief (keywords bedenken is lastig in dit geval)
Het lijkt alsof dat Firefox de pagina gewoon ff 'vergeet' te parsen...Op dit moment zit ik met de handen in mijn haar en zijn alle tips welkom! |:(

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Is het statische HTML of server side genereerd? Kan je het reproduceren?

Want dit is nl. koffiedik kijken. Als je je site uitsluit, dan kan je nog naar de server kijken waar het probleem zich voordoet

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:49

Bosmonster

*zucht*

Heb je het probleem ook met FF2 op andere systemen? Want het kan natuurlijk ook een gare FF2 installatie zijn.

• Muscrerior
BtM909 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:35:
Is het statische HTML of server side genereerd? Kan je het reproduceren?
statische HTML. Reproduceren is lastig: een pagina weigert op willekeurige momenten. Het kan 25x goed gaan en dan niet meer; maar ik zie ook soms (kort) ratio's van 0,5
BtM909 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:35:
Want dit is nl. koffiedik kijken. Als je je site uitsluit, dan kan je nog naar de server kijken waar het probleem zich voordoet
Goed idee, zo diep in de stack had ik nog niet gedacht: ik zal de website eens op een andere server proberen
Bosmonster schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:36:
Heb je het probleem ook met FF2 op andere systemen? Want het kan natuurlijk ook een gare FF2 installatie zijn.
Andere gebruikers geven hetzelfde probleem

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:49

Bosmonster

*zucht*

Verder zijn er tig dingen die roet in het eten kunnen gooien. Een gaar extern stats-script bijvoorbeeld.

Zonder link/voorbeeld kunnen we verder weinig doen.

• Muscrerior
Bosmonster schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:56:
Verder zijn er tig dingen die roet in het eten kunnen gooien. Een gaar extern stats-script bijvoorbeeld.

Zonder link/voorbeeld kunnen we verder weinig doen.
Gebruik zelf altijd Google Analytics en zelfs die zit er nu nog niet in :9

De link heb ik express nog niet toegevoegd om niet als spam te worden opgevat. Mocht de suggestie van BtM909 (andere server) niet werken, dan post ik die alsnog

• Muscrerior
Het idee van BtM909 (probeer een andere server) lost het probleem op. Bedankt! :)
Stom dat ik daar niet aan dacht :/

Tijd om mijn hoster dan maar eens te bellen...

[ Voor 1% gewijzigd door Muscrerior op 19-05-2008 16:37 . Reden: typos ]

Pagina: 1