Hoi,
Ik weet niet hoe dit moet en heb er uiteraard naar gezocht, maar ik kom er niet uit.
Er is een php pagina met een formulier en die heeft 5 invoervelden. Naam, adres, postcode, plaats en land. Nu is het de bedoeling dat het in 1 veld in de mysql database komt. In het veld genaamd: cdadres.
Dan zou het er zo in moeten komen te staan: Shell rotterdamseweg 11 3023 ER ROTTERDAM Nederland
Hoe moet ik dit aanpakken?
Ik zit te denken aan:
Ik laat d.m.v. php een create_form_field aanmaken en die dezelfde waarde toekennen (in dit geval is het cdadres), zoiets als dit:
<input type="submit" name="submit" value="Order now!">
Deze gegevens worden per veld uit de database gehaald en moeten er ook weer in, maar dan in 1 veld.
Is dit in de goede richting?
Alvast bedankt voor je reactie
Ik weet niet hoe dit moet en heb er uiteraard naar gezocht, maar ik kom er niet uit.
Er is een php pagina met een formulier en die heeft 5 invoervelden. Naam, adres, postcode, plaats en land. Nu is het de bedoeling dat het in 1 veld in de mysql database komt. In het veld genaamd: cdadres.
Dan zou het er zo in moeten komen te staan: Shell rotterdamseweg 11 3023 ER ROTTERDAM Nederland
Hoe moet ik dit aanpakken?
Ik zit te denken aan:
Ik laat d.m.v. php een create_form_field aanmaken en die dezelfde waarde toekennen (in dit geval is het cdadres), zoiets als dit:
PHP:
1
2
3
4
5
6
| <form action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>" method="post"> echo create_form_field("cdadres", "Naam:", $myCheckout->ship_name, 30)."<br>"; echo create_form_field("cdadres", "Adres:", $myCheckout->ship_address, 30)."<br>"; echo create_form_field("cdadres", "Postcode:", $myCheckout->ship_pc, 8)."<br>"; echo create_form_field("cdadres", "Plaats:", $myCheckout->ship_city, 20)."<br>"; echo create_form_field("cdadres", "Country:", $myCheckout->ship_country, 30)."<br>"; |
<input type="submit" name="submit" value="Order now!">
Deze gegevens worden per veld uit de database gehaald en moeten er ook weer in, maar dan in 1 veld.
Is dit in de goede richting?
Alvast bedankt voor je reactie
[ Voor 5% gewijzigd door damen18 op 19-05-2008 14:18 ]