Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zit met een voor mij vreemde foutmelding. Na wat problemen met een virus en een trojan die ik er niet goed afkreeg en waar door mijn systeem instabiel werd, besloot ik mijn pc opnieuw te voorzien van windows xp pro.
Na de eerste poging (format van een SATA Disk 80gb, zonder partities) windows te installeren, kreeg ik deze melding. Vreemd dacht ik, dus heb ik geprobeerd om met een ORIGNELE windows XP home cd, windows te installeren. Echter kreeg ik dezelfde foutmelding.
Ik bedacht me dat het misschien aan een deel van mijn hardware kon liggen, echter met de ERD commander CD erin, kon ik gewoon op internet en mijn netwerk en heb ik diverse testjes uitgevoerd en daaruit blijkt in niets dat hier het probleem ligt. HALL.DLL is ook gewoon aanwezig op mijn schijf en in de goede map.

Wat kan ik hier aan doen?

p.s. ik zag dat er veel vragen zijn betreffende hall.dll, maar zie niet een antwoord dat hierop van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 15:28

Wish

ingwell

Wat heb je al geprobeerd?
Er is veel leesvoer op zowel GOT
als op Google

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm misschien toch de beste oplossing, gewoon nieuw geheugen erin geprikt en het werkt weer perfect.