Tweakers,
Ik zit al een tijdje dwars met een probleem met mijn TV-out. Wanneer ik deze aansluit en mijn TV op het juiste kanaal zet krijg ik alleen maar een zwart/wit scherm.
Het volgende is allemaal al geprobeerd:
TV kan S-video aan (getest met een andere laptop)
TV-out signaal staat goed (ik heb in de geforce drivers alle settings geprobeerd)
Geprobeerd met een composiet kabel aan te sluiten -> zelfde probleem.
Meerdere kabels geprobeerd (van lang tot kort)
Er zijn geen scartblokken aanwezig.
Nu ben ik hier al uren mee aan het rommelen en aan het googelen, maar dit heeft geen resultaat geleverd. Het enige wat mogelijk het probleem zou kunnen veroorzaken is het feit dat ik in de gefroce control panel alleen maar voor de optie s-video als output kan kiezen, ik kan niet switchen naar composit.
Zou dit ook te maken kunnen hebben met Windows Vista?
Specs:
XFX GeForce 7300GT
Windows Vista Ultimate 32-bit EN
TV: Philips, beeldbuis TV.
Weet iemand misschien een oplossing? Alvast bedankt voor het meedenken.
Ik zit al een tijdje dwars met een probleem met mijn TV-out. Wanneer ik deze aansluit en mijn TV op het juiste kanaal zet krijg ik alleen maar een zwart/wit scherm.
Het volgende is allemaal al geprobeerd:
TV kan S-video aan (getest met een andere laptop)
TV-out signaal staat goed (ik heb in de geforce drivers alle settings geprobeerd)
Geprobeerd met een composiet kabel aan te sluiten -> zelfde probleem.
Meerdere kabels geprobeerd (van lang tot kort)
Er zijn geen scartblokken aanwezig.
Nu ben ik hier al uren mee aan het rommelen en aan het googelen, maar dit heeft geen resultaat geleverd. Het enige wat mogelijk het probleem zou kunnen veroorzaken is het feit dat ik in de gefroce control panel alleen maar voor de optie s-video als output kan kiezen, ik kan niet switchen naar composit.
Zou dit ook te maken kunnen hebben met Windows Vista?
Specs:
XFX GeForce 7300GT
Windows Vista Ultimate 32-bit EN
TV: Philips, beeldbuis TV.
Weet iemand misschien een oplossing? Alvast bedankt voor het meedenken.
You can't trust freedom when it's not in your hands.