Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een raar probleem: Ik gebruik Photoshop CS3 extended en ik moet een tekst plaatsen. Echter als ik typ krijg ik alleen een horizontale lijn 8)7 Het gekke is dat ik wel een oude tekst kan wijzigen maar nieuwe tekst (op een nieuwe laag) is alleen een streep.

Fonts werken. Ik kan in het paragraph menu niks vinden.

Iemand een idee?

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 09:35
misschien witte achtergrond / witte letters (of andere zelfde kleur)?

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 21:23

ajhaverkamp

gewoon Arjan

kleine puntgrootte?

This footer is intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
OMG wat noob ik zoeken ik zie het nu ook ik schaam me enorm. mag dit topic verwijderd worden plz

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Een slotje (of verwijdering van) is niet nodig op een topic als je je oplossing hebt. Zie daarvoor ook onze faq betreffende topiceinde. Post even je oplossing (hoewel ik aanneem dat het de kleur was zoals de eerste reply suggereert?)

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 19-05-2008 11:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
de oplossing was de tekstkleur. Die was wit en de achtergrond. Is niet de eerste keer dat ik ps gebruik de oplossing lag zo voor de hand dat ik er overheen keek ben er nogal een tijd meebezig geweest om te verhelpen en ik had een opdracht die af moest. Thanks iig nog voor het helpen allemaal.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

hehehe... 8)7

maar nee serieus, dit kan de iedereen overkomen natuurlijk ;)

Stoer; Marduq

Pagina: 1