Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IE6 & CSS Fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen!

Al enige tijd loop ik tegen een probleem aan en kom er niet uit. Ik vind het wat lastig uit te leggen, maar ga het toch proberen:

Op de website waar het om gaat worden veel blokken met informatie weergegeven. Hier is de opmaak vaak zo, dat de blok een border met achtergrond heeft, vervolgens een titel met een border daaronder, en dan daaronder de informatie, met eventueel links en rechts een afbeelding.

Dit heb ik met DIV's en CSS gerealiseerd, en werkt keurig in FireFox. Nou is het zo dat in IE6 op een gegeven moment bepaalde stukken tekst ( met name de title van het blok ) niet zichtbaar zijn. Een lastig verhaal.

Ik heb het probleem met zo beperkt mogelijke code gereproduceert: http://www.belzaak.nl/ie6test.php

Mijn vraag is of iemand mij kan vertellen wat de oorzaak hiervan is, en wat ik er aan kan/moet doen om dit op te lossen.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:49

Bosmonster

*zucht*

http://www.positioniseverything.net/explorer/peekaboo.html

Kan het nu even niet met IE6 testen, maar als er zomaar dingen verdwijnen in IE6 zou dat wel eens de oorzaak kunnen zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door Bosmonster op 19-05-2008 11:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Enorm bedankt! Ik zit al enorm lang tegen dit probleem aan te hikken en heb het eindelijk opgelost.
Het was opgelost na het toevoegen van de volgende regel in mijn IE6 css bestand: .box { _height: 0; }

Nogmaals bedankt!

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 20:59
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:46:
Enorm bedankt! Ik zit al enorm lang tegen dit probleem aan te hikken en heb het eindelijk opgelost.
Het was opgelost na het toevoegen van de volgende regel in mijn IE6 css bestand: .box { _height: 0; }

Nogmaals bedankt!
Er zijn betere manieren om dit op te lossen dan deze hack. het beste geef je het element layout.

If I can't fix it, it ain't broken.