Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-11 21:15

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Topicstarter
Ik maar denken dat er een tijd geleden een bericht op tweakers verscheen dat de telecomwet werd aangepast. Echter kan ik er nu niets meer over vinden!
Het ging erover dat providers niet zwijgend het abonnement met een jaar kunnen verlengen. Ik kan er alleen niks over vinden, op tweakers niet, en op google niet.

Weet iemand waar ik het over heb of zie ik echt geesten?? :/

Verwijderd

Odysseus253 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:06:Weet iemand waar ik het over heb of zie ik echt geesten?? :/
Je ziet geen geesten, je zoekt wellicht op de verkeerde woorden.
probeer eens wat met de volgende 3 begrippen "contracten + stilzwijgend + verlengen"
En ga anders naar de site van de Consumentenbond of Kassa.

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-11 13:43
't is ook geen verandering van de telecomwet maar een nieuwe wet die geldt (of moet gaan gelden) op veel meer gebieden dan telecom. Maar waarom stel je deze vraag in TP? mobiele abonnementen werken namelijk al jaren niet meer met stilzwijgende verlenging (wel met 3 maanden opzegtermijn, maar dat is wat anders).

[ Voor 3% gewijzigd door Rrob op 20-05-2008 12:26 ]

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-11 21:15

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Topicstarter
Rrob schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:25:
't is ook geen verandering van de telecomwet maar een nieuwe wet die geldt (of moet gaan gelden) op veel meer gebieden dan telecom. Maar waarom stel je deze vraag in TP? mobiele abonnementen werken namelijk al jaren niet meer met stilzwijgende verlenging (wel met 3 maanden opzegtermijn, maar dat is wat anders).
Ik heb blijkbaar onder een steen geleefd. Maar bedankt!