Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem partitie Acronis® Disk Director Suite 10.0

Pagina: 1
Acties:

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-11 12:15
Aangezien ik via Vista mijn bestaande partitie niet verder kan resizen, ben ik op zoek gegaan naar een goed alternatief voor Partition Magic. Na het lezen van heel wat topics op GOT heb ik gekozen voor Acronis® Disk Director Suite 10.0. In 1e instantie een goede keuzen, zeer gebruiksvriendelijk!

Toch doet het niet wat het moet doen. Wanneer ik in het programma, heb aangegeven dat ik de C:-schijf wil verkleinen en de D-schijf met deze ruimte wil vergroten, voert hij keurig alle taken uit, hij reboot 2x maal, alleen wanneer hij terug is in Vista, is er aan de grootte van de schijven niets veranderd.

Iemand hier een oplossing voor? Voor zover ik weet zijn er niet meer alternatieven voor het partitioneren die op een zelfde manier werken als Partition Magic toch?

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wat gebeurt er als je de taken gescheiden uitvoert? Dus eerst alleen de C-schijf kleiner maken, en alles uitvoeren + rebooten. Gaat het dan wel goed?

Zo deed ik het toen wel en dat werkte prima. Ik ben er zelf niet zo'n fan van om zoveel operaties sequentieel uit te voeren zonder tussentijds te kunnen controleren of het goed gaat. Al is die angst misschien geheel ongegrond. :+

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Sjors81
bedankt voor je reactie alleen geeft dat hetzelfde probleem.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

WOS > CSA

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Sjors81
niemand een idee?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:46
Het voegt misschien niets toe, maar ik heb een keer dezelfde taken uitgevoerd met hetzelfde programma en bij mij werkt het ook naar behoren. Misschien moet je contact opnemen met de helpdesk van Acronis.

• Sjors81
niemand?
Pagina: 1