Toon posts:

Slim depth receiver?

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

Verwijderd

Topicstarter
In veel interieurzaken zie je tegenwoordig slanke meubels. Als je net zoals ik je hebt laten verleiden door zo'n meubel kan het vinden van een receiver die daar op of in past nog wel eens een probleem zijn.

Daarom een topic over kleine (surround) receivers.

Verwijderd

Topicstarter
Nu is het zo dat kleine receivers technisch volgens mij mogelijk zijn :? . Kijk maar naar het aantal home-cinema sets die gemaakt worden met een kleine (dvd)receiver. Toch heb ik grote moeite met het vinden van een losse kleine receiver.

Mijn voorkeur gaat uit naar een surround receiver. Ik ga er dan wel maar een 2.1 opstelling van maken, maar ik vind het wel belangrijk dat ik virtual surround kan decoden. Het liefst ook nog met HDMI voor Dolby True HD e.d.

Probleem: maximale diepte van maar 28 cm |:( .

Wie heeft er een oplossing of goede alternatieven?

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-02 21:27
Mja, we zullen het maar niet over de kwaliteit van die standaard 13 in een dozijn MediaMarkt receivertjes gaan hebben? Zit een enorm verschil in. Ennem, als je de achterkant van het meubel nooit ziet is een decoupeerzaag wel een leuke optie :)

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-02 10:45
De receivers van Cambridge Audio zijn 31cm diep. Als je kast open is dan past die er wel in. De voorkant steekt wellicht een klein beetje uit, maar de voetjes staan geen 31 cm uit elkaar.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:37

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Van een topics start over kleine surround receivers verwachten we echt iets meer als een "wie weet er een paar" in een topic kick.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.