Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
Beste tweakers,

Ik heb het vermoeden dat de THX-Console op mijn pc voor problemen zorgt, sinds dat ik deze software heb geinstalleerd, loopt Vista soms spontaan vast, en is er een restart nodig.

Ook veranderd het geluid soms, het geluid verspringt, en soms komt er ineens geen geluid meer uit de frontspeakers, maar alleen nog maar uit de rearspeakers.

Ik heb het al verwijderd, maar misschien zijn er alsnog dingen achtergebleven ofzo.

Systeem:

Asus P5N32-E SLI
Corsair 2x2GB
Creative Geluidskaart X-Fi Xtreme Gamer 7.1 PCI Retail

Voor de installatie van de THX console had ik hier geen last van, maar ik heb de THX console nodig voor bass redirection.

Wie kan me hiermee helpen, is er een manier om te zien wat de windows crash heeft veroorzaakt?

Alvast bedankt.

Update:

Temperaturen zijn rond 45 graden idle. Altijd al zo geweest dus dit moet geen problemen geven.
Memtest OK.

Denk toch echt een software probleem.
ps: mmm, het zijn per ongeluk 2 problemen in 1 topic geworden.

[ Voor 12% gewijzigd door Z500 op 19-05-2008 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
Ik denk dat het wel met de drivers van creative heeft te maken, ik was muziek aan het luisteren, hoorde de kanalen verspringen, toen alleen de center speaker deed het nog maar, en daarna liep de pc vast.

Ik heb al de drivers opnieuw geinstaleerd, en de nieuwste (engelse) drivers staan erop.

Iemand een idee ??

Bedankt.