Hi
Onlangs heb ik geprobeerd Assassin's Creed te installeren op mijn laptop. Dit werkte, maar gezien er redelijke vlekken op mijn disk stonden kon hij één van de cab files niet lezen. Gevolg: foutmelding op 80%. De installatie annuleerde wel, maar deed geen rollback; dus de registersleutels en dergelijke werden niet zichtbaar(dus in de setup zelf) verwijderd.
Ik heb toen de dvd schoongemaakt (had natuurlijk nog niet gezien dat die vlekken erop zaten) en probeerde opnieuw. Het probleem is nu dat, als ik autorun, demo32.exe (in splash) of setup.exe uitvoer, deze enkel een CMD runnen en dan onmiddelijk terug sluiten. De install opent dus niet meer!
Wat heb ik reeds gedaan:
Mijn systeem:
Dell XPS M1530 met GF 8600M GT en 3GB geheugen
Vista Ultimate x86
Alle drivers geïnstalleerd
Als iemand een idee heeft wat ik nog kan doen hoor ik het graag
Vista herinstalleren uiteraard liefst niet.
Onlangs heb ik geprobeerd Assassin's Creed te installeren op mijn laptop. Dit werkte, maar gezien er redelijke vlekken op mijn disk stonden kon hij één van de cab files niet lezen. Gevolg: foutmelding op 80%. De installatie annuleerde wel, maar deed geen rollback; dus de registersleutels en dergelijke werden niet zichtbaar(dus in de setup zelf) verwijderd.
Ik heb toen de dvd schoongemaakt (had natuurlijk nog niet gezien dat die vlekken erop zaten) en probeerde opnieuw. Het probleem is nu dat, als ik autorun, demo32.exe (in splash) of setup.exe uitvoer, deze enkel een CMD runnen en dan onmiddelijk terug sluiten. De install opent dus niet meer!
Wat heb ik reeds gedaan:
- Uiteraard de disk getest op mijn PC. Dit werkte en installeerde zonder problemen.
- Disk gekopieerd naar mijn laptop en van daar geprobeerd
- Andere disks getest op mijn laptop, deze werken zonder problemen
- Handmatig bestanden gezocht en verwijderd
- Temp files verwijderd
- Register gecleaned met Registry Mechanic
- CCcleaner laten lopen
- Nieuwe GPU driver geïnstalleerd
- Gezocht op Google: wel zelfde probleem paar keer tegengekomen, geen oplossingen
- Gezocht op GoT
Mijn systeem:
Dell XPS M1530 met GF 8600M GT en 3GB geheugen
Vista Ultimate x86
Alle drivers geïnstalleerd
Als iemand een idee heeft wat ik nog kan doen hoor ik het graag
Vista herinstalleren uiteraard liefst niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2008 21:57 ]