Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IP:Board] Gehele forum verkleinen waar kan ik dat vinden ??

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ben al een tijdje bezig om het forum te verkleinen aan beide zijde's dus.de width aan te passen, nu zit er bij look & feel wel een .iptable waar width in staat ( 100 % ) maar als ik die verklein dan is alles nog niet mooi gecentreerd.

Wie weet hoe dit moet ?

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-11 09:24

Knaak

It's me, Mario!

Ehmm, tja,, ehh.. misschien een online voorbeeld van waar het nu precies om gaat? Je kan niet zo 1-2-3 zeggen "hoe het moet" als je niet weet wat voor classes, id's etc jij in je forum hebt.

Iets meer moeite doen graag :) dan kunnen we je ook helpen.

Verwijderd

Topicstarter
zie : http://82.73.230.51/wmw-forum/

da's die van mij, die is dus scherm gevuld.

zie : http://www.team106xtreme.nl/forum/index.php?act=idx

daar ben ik een member op, gebruikt ook ip.board. maar die is niet scherm vullend.

en daar ben ik dus naar opzoek, hoe moet dat

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Zie Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy. Dit is duidelijk niet de bedoeling.

Ik denk dat je je eerst wat moet verdiepen in CSS en de structuur van het forum dat je gebruikt, daarna moet je zelf bepaalde dingen proberen en als het écht niet lukt kun je d.m.v. een startpost met voldoende informatie en relevante code hier om hulp vragen.

edit: Je kunt Hier waarschijnlijk ook eens kijken naar codevoorbeelden van anderen die dit wel voor elkaar kregen. Eventueel kun je daar de vraag ook eens posten.

[ Voor 20% gewijzigd door MuisM4t op 18-05-2008 21:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zit al de hele dag te zoeken hierna, ik weet echt wel wat .css is maar kan het niet vinden.

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Je zou de wrapper die dat ding gebruikt (ipbwrapper) eens een vaste width kunnen geven en kijken hoe dat uitpakt.

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Download anders een template die wel een fixed width heeft.
Er staan er genoeg op bijv. www.invisionize.com.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zoals eerder aangegeven: Kan iemand even...?. Ik zie totaal geen moeite die je zelf hebt gedaan terug in dit topic. Als je bekend bent met CSS snuffel je even rond en heb je iig zo het element te pakken waarop je een fixed width zou kunnen proberen te zetten en welke je zou kunnen proberen te centreren. Hoe dan ook gaan wij het niet voor je uitpuzzelen, al helemaal niet als je zelf niet eens een poging onderneemt (of laat zien wat je dan geprobeerd hebt, als dat al zo zou zijn).

Tipje: kijk eens naar #ipbwrapper... die had ik met de web developer plugin in 2 seconden te pakken.

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 18-05-2008 21:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.