Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik weer,
Alle contacten stonden op de mmc kaart.

Wat is er gebeurt, tijdens backup van htc naar outlook 2003 alle contacten weg door een fijne crash op de htc. Dus HTC ligt in de plee., maar nu bleek dus alle nummers (contacten) ook niet meer op mijn oude vertrouwde nokia te staan (dank je wel vodafone medewerker).

Is er een manier om ze terug te halen????

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:33
Misschien dat je wat kunt redden met de gebruikelijke datarecoverytooltjes, zoals getdataback. Je hebt dan wel een card reader nodig, zodat je het kaartje kunt gebruiken op de pc.

[ Voor 31% gewijzigd door Jaap-Jan op 18-05-2008 21:11 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Check deze: http://www.recuva.com/, misschien is dat wat.

Ach bekijk het positief, de mensen die je wel wilt houden bellen/sms'en vanzelf. De overige die nooit contact opnemen wil je toch niet terug. Scheelt weer wat plekkies in het geheugen en een hoop scrollen...

[ Voor 13% gewijzigd door ViNyL op 18-05-2008 21:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
ben al op weg om inderdaad iest dergelijks al bovenstaand te proberen, moet alleen nog iets vinden waar de mmc in kan, heb wel wat kaartreaders maar die slikken dat dingetje niet.

Uhm ViNykl, t waren zakelijk contacten .......daar ligt dat bellen naar elkaar wat anders hahahaha
maar de ergste stress is weg, en indeed wel een gelegenheid om ook de 300 euro belkosten per mnd wat te drukken :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Zoek even het HTC/Nokia draadje op waarover jouw vraag/melding/klacht gaat. Kan je daar verder.

En ik zeg altijd maar zo: Als je contacten echt zo belangrijk zijn, dan moet je er gewoon voor zorgen dat je altijd (meerdere) backups heb. Ik weet het, mosterd, maaltijd, maar toch....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.