Driver voor Canyon cn-wf511

Pagina: 1
Acties:

• Gehakt
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-03 16:04
Het is inderdaad een zoek vraag maar ik kan werkelijk nergens windows xp drivers vinden voor de Canyon cn-wf511 netwerkkaart.
Ik heb de driver van de canyon site gedownload.
Deze installeert wel een programma om draadloze netwerken te zoeken maar niet de netwerkkaart zelf.

Wie o wie helpt mij hier mee?

Dit is zeg maar precies hetzelfde topic als deze uit 2005 Wireless PCI Card wordt niet herkend door XP

[ Voor 16% gewijzigd door Gehakt op 18-05-2008 18:27 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bij dat driver pakket dat je download, zit daar nergens een .inf file in dan?

• Gehakt
Het is een exe bestand? Als jij me verteld hoe ik die uit kan pakken, dan kan ik jouw vertellen of er een .inf bij zit.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vaak, als je .exe dubbelklikt, zet hij alle files die erin zitten weg in een temp mapje. Je kunt er dus op klikken en daarna gaan neuzen of er ergens zo'n map is ;)

• Gehakt
Heb ik gedaan maar daar zit geen ini file tussen. Het is een oude pc die mijn vriendin weer van een oom heeft gehad dus op een driver cd hoef ik ook niet te rekenen.

• Gehakt
Kick, Ik heb ook de fabrikant gemaild zonder nog reactie te hebben gehad.
Is er echt niemand die deze kaart heeft en weet hoe die aan de praat te krijgen is?

• elrobbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 20:48
In het kader van betr laat dan nooit....:)

http://www.canyon-tech.co...less/CN-WF511#pr-switcher

elrobbo

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-03 13:31
Waarbij even opgemerkt moet worden dat wifi kaartjes (54mbit) vaak gezeik kunnen geven icm oude chipsets, denk aan P3 enz. PCI 54mbit is vaak PCI 2.2, terwijl oudere kasten dat niet hebben. Kan soms voor installatieproblemen zorgen.
Pagina: 1