Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ik heb een groot probleem, ik kan namelijk in het UAC venster wat je om de haverklap krijgt niet op OK duwen. Dat betekent voor mij dat ik nu dus niets kan installeren en ook niet in de computer management kom.

In het scherm vraag hij mij om een administrator wachtwoord in te vullen. Echter kan ik dit nergens invullen, bovendien zit er niet eens een wachtwoord op het administrator account.

Ik weet wel hoe ik dit veroorzaakt heb, echter niet hoe ik het op moet lossen.
Het was mijn bedoeling om de volledige Users map te verplaatsen naar mijn Raid5 array. Dit is ook gelukt. Hier zat echter een stap bij waarbij ik de admin account moest enablen. Op het einde heb ik deze weer vrolijk gedisabled, maar ik vrees dat hij sindsdien mij ook niet meer toelaat om het administrator account voor UAC dingen te gebruiken.

Wie zou hier een oplossing voor weten? Want nu kan ik echt niks :|

Edit: wat beter gezocht en vind deze link:
http://gathering.tweakers...202329///admin%2Cdisabled
Maar eens Safe mode proberen, stom dat ik daar niet eens aan dacht.

Edit2: Via safe mode kon ik het administrator account enablen wat mijn problemen volledig verhielpen.

Nu zit ik alleen met een ander probleem. Hoe zorg ik ervoor dat het niet mogelijk is om zomaar met de administrator account in te loggen zonder hem te disablen (aangezien UAC dan gaar doet) en zonder een wachtwoord in te stellen?

[ Voor 23% gewijzigd door Aapenootjes op 18-05-2008 18:23 ]