Na wat slordig te zijn op mijn schijf, was er op een ogenblik geen plaats meer op mijn c:.
Ik startte mijn w2k3 op, logde in, en hij gaf een foutmelding dat er (net voor het bureaublad er was) mijn schijf vol zat.
Het systeem heeft dan een nieuw profielmap gemaakt in "Documents And Settings", met als naam :
Administrator.dndom (waarbij dndom de domeinnaam is)
Natuurlijk staan al mijn instellingen, items , mappen in die andere map.
Hoe kan ik op een makkelijke manier van map wisselen?
Dus Administrator gewoon laten inloggen door de map Administrator te gebruiken, en niet Administrator.dndom...
En neen, niet door :
- de inhoud van die ene map te kopieren naar de andere
- de ene map te verwijderen (Admininstrator.dndom) --> geen rechten
Volgens mij is het ergens een instelling, maar ik kon ze totnogtoe niet vinden, ook google kon me niet helpen bij de gebruikte zoekwoorden.
Dank
Ik startte mijn w2k3 op, logde in, en hij gaf een foutmelding dat er (net voor het bureaublad er was) mijn schijf vol zat.
Het systeem heeft dan een nieuw profielmap gemaakt in "Documents And Settings", met als naam :
Administrator.dndom (waarbij dndom de domeinnaam is)
Natuurlijk staan al mijn instellingen, items , mappen in die andere map.
Hoe kan ik op een makkelijke manier van map wisselen?
Dus Administrator gewoon laten inloggen door de map Administrator te gebruiken, en niet Administrator.dndom...
En neen, niet door :
- de inhoud van die ene map te kopieren naar de andere
- de ene map te verwijderen (Admininstrator.dndom) --> geen rechten
Volgens mij is het ergens een instelling, maar ik kon ze totnogtoe niet vinden, ook google kon me niet helpen bij de gebruikte zoekwoorden.
Dank