Toon posts:

Waar vind ik een los data abbonementje voor smartphone??!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HTC s710 Vox met een sim-kaartje van mijn werk erin. Mijn werk ondersteund geen draadloos internet, terwijl mijn telefoon hiervoor geboren is!

Ik wil dus zelf wel een abbo hiervoor kopen maar ik kan niets vinden zonder dat ik er verplicht een nieuw simkaartje of duosimkaartje bij moet proppen.

Mijn vraag is dus: is het mogelijk om een onafhankelijk dataabbonementje af te sluiten voor de HTC S710 Vox met mijn bestaande simkaartje. De provider van mijn werk wil geen datacontract met me afsluiten op dit nummer omdat dit niet wordt ondersteund... begrijpelijk..

Bedankt!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-12 13:13
Maar hoe zou je dat abonnement dan willen gebruiken, zonder simkaart van die betreffende provider?
Je zal toch echt een SIM kaart nodig hebben om data te kunnen versturen.

Je kan niet via een SIM kaart van provider A, gebruik maken van diensten van provider B.

[ Voor 21% gewijzigd door thaan op 18-05-2008 16:21 ]

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-11 14:41
Nee, volgens mij kan dat gewoon niet.

Want je kan ook niet met prepaid een data abbootje afsluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Echt jammer.....

• Pollux4092
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-10 16:08
Er zijn volgens mij speciale simkaart houders te koop waar 2 sim kaartjes in passen, zou dat iets voor je zijn?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Neem dan een abo met een telefoon (zonder SIM-lock), en stop je privekaart in je HTC, en je werkSIMkaart in de nieuwe telefoon. Ben je ook klaar, als je baas het daar mee eens is.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1