Webbased IRC - irc.tweakers.net doet het bij mij niet.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 14:11

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Ik probeerde vanochtend om op de irc server te komen van T.net maar deze werd compleet geweigerd.
user is banned
is het niet mogelijk om via 3e party sites op het irc netwerk te komen?

welke ik onder andere heb geprobeerd. www.mibbit.com/ www.web-irc.org.ua/ www.web-irc.org/

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als je persé via HTTP wil, kan je uiteraard altijd nog http://irc.tweakers.net/ proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 18-05-2008 16:06 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:56

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

De melding "User is banned" lijkt me duidelijk? Je IP staat in de banlijst. Een van de IRC operators zal je vast kunnen vertellen hoe en waarom.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Iemand dacht op die manier om klines heen te komen, dus vandaar dat ze op de geweigerde ip lijst staan. Maaruh, niemand houdt je tegen om een echte client als xchat ofzo te gebruiken hoor ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Moto: die mibbit stuurt ook gewoon je IP-adres mee (als ident), mischien kun je daarmee wat selectiever te werk gaan?

Beetje kut om zoiets te bannen als één iemand er misbruik van maakt imo.

[ Voor 24% gewijzigd door CyBeR op 18-05-2008 16:42 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
pven schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:06:
Als je persé via HTTP wil, kan je uiteraard altijd nog http://irc.tweakers.net/ proberen.
De titel van dit topic vermeld al dat ik die niet kan/wil gebruiken (java werkt hier niet)
MueR schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:06:
De melding "User is banned" lijkt me duidelijk? Je IP staat in de banlijst. Een van de IRC operators zal je vast kunnen vertellen hoe en waarom.
lijkt me raar, aangezien ik wel normaal kan GoTten
moto-moi schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:39:
Iemand dacht op die manier om klines heen te komen, dus vandaar dat ze op de geweigerde ip lijst staan. Maaruh, niemand houdt je tegen om een echte client als xchat ofzo te gebruiken hoor ;)
klopt, zou ook mIRC kunnen installeren, maar dat wil ik niet, ik wil Web-based
CyBeR schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:42:
Moto: die mibbit stuurt ook gewoon je IP-adres mee (als ident), mischien kun je daarmee wat selectiever te werk gaan?

Beetje kut om zoiets te bannen als één iemand er misbruik van maakt imo.
als dat mogelijk zou zijn ik kan me gewoon online identificeren.

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Geckoo schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:08:

[...]

lijkt me raar, aangezien ik wel normaal kan GoTten
Helemaal niet: irc /= Tweakers.net/GoT.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-07 15:42
XS4ALL webchat
Bedoel je zoiets?

[ Voor 64% gewijzigd door Miss_Stranger op 18-05-2008 19:28 . Reden: your not a Java user ]

:: Second Place Is First Place Loser ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
@pc dealer, wist ik niet sorry
Ja maar die kan niet op de irc server van t.net..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
moto-moi schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:39:
Maaruh, niemand houdt je tegen om een echte client als xchat ofzo te gebruiken hoor ;)
Jawel, ik kan op veel plaatsen geen IRC gebruiken.

Kan er niet iets anders bedacht worden? Ik heb IRC ook nodig voor T.Net :|

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
De blokkade is definitief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

[09:58] -OperServ- *@*mibbit.com deleted from the AKILL list.
We'll see how it goes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een kansje dat web-irc.org ook vrij kan, of eventueel dat username+password combinatie gebruikt zou kunnen worden? Als die Java clients als mibbit zijn leuk maar als poort 6667 dicht zit kom je daar dus nooit meer naar buiten (legaal) en blijft er weinig over dan die web client op www.web-irc.org... de rest van die "via HTTP" dingen laden via HTTP een client die gewoon vrolijk op je PC draait en naar poort 6667 gaat... da's geen http daggik :P

Het zou wat mij betreft ook geen probleem zijn om http://irc.tweakers.net van die zelfde "irc via web" client te voorzien en dar pas toegang op te geven als iemand zich met z'n GoT/t.net account heeft aangemeld, ipv het nu gebruikte java ding, maar ik kan me voorstellen dat iemand die dat werk zou moeten doen daar anders over denkt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

pven schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:06:
Als jullie die eens up zouden daten/vervangen, dan kan ik er met m'n te nieuwe versie van java ook weer gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je er al eens aan gedacht om dat in Lieve Devvers te melden? :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

Probleem is al bekend, dus melden lijkt me niet nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

Er is geen nieuwere versie die wel werkt, dus dat is een beetje onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:55:
[...]

Is er een kansje dat web-irc.org ook vrij kan, of eventueel dat username+password combinatie gebruikt zou kunnen worden? Als die Java clients als mibbit zijn leuk maar als poort 6667 dicht zit kom je daar dus nooit meer naar buiten (legaal) en blijft er weinig over dan die web client op www.web-irc.org... de rest van die "via HTTP" dingen laden via HTTP een client die gewoon vrolijk op je PC draait en naar poort 6667 gaat... da's geen http daggik :P

Het zou wat mij betreft ook geen probleem zijn om http://irc.tweakers.net van die zelfde "irc via web" client te voorzien en dar pas toegang op te geven als iemand zich met z'n GoT/t.net account heeft aangemeld, ipv het nu gebruikte java ding, maar ik kan me voorstellen dat iemand die dat werk zou moeten doen daar anders over denkt ;)
Mibbit werkt niet via een applet, en dus ook niet via poort 6667 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P_de_B schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:25:
[...]

Mibbit werkt niet via een applet, en dus ook niet via poort 6667 :)
bij mij kachelt ie eruit omdat ie de server irc.tweakers.net niet kan bereiken vanaf m'n client op het werk, terwijl ie het vanaf thuis wel doet...?
Ik zal eens kijken wat daar dan fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Hé ik heb hetzelfde ... ik zit bij telenet en heb toen even het mac adres van mijn router verander om een nieuw ip adres te krijgen. Daarna ging het wel. Een paar dagen later na 4 keer een ip wissel uit te voeren had ik opnieuw het zelfde ip adres te pakken (was blijkbaar nog aan een bepaald mac adres gekoppeld). Dat was trouwens de eerste keer ooit dat ik op irc.tweakers.net ging. En ook via de webgebaseerde browser dus gewoon http://irc.tweakers.net
Heb ook geen GoT ban of wat dan ook. Dus ik neem aan dat er ergens iets fout loopt of zo. Of er moet iemand van telenet zijn die daarvoor het zelfde ip adres had van mij en is gebanned of zo (maar dat lijkt me niet want die range is redelijke beperk). Misschien 200 mensen met die range, moet al lukken dat daar een belgische tweaker zit die dan ook nog eens gebanned is van tweakers

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

Er staan geen bans op de ircserver die ervoor zorgen dat het niet zal werken, je zal pas bij het verbinden dan een melding in de java applet krijgen. Ik denk dat jouw specifieke probleem niet aan onze kant ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik kreeg een melding dat mijn ip adres was opgenomen in een banlist en dan een link naar een website waar ik die list zou kunnen vinden. Dus je ziet eerst het aanmeld scherm waar je je nick ingeeft. Dan verbind je en dan zie je al MAIN staan en dan tijdens het verbinden krijg je opeens een melding dat je ip gebanned is. In mijn geval was het een ip in de range 84.164.x.X (maar alle andere ip's werkten dus wel)
Ik zal vanavond als ik thuis ben eens zien of dat ik dat zelfde ip adres nog kan krijgen en dan maak ik wel een screenshot.

Dus het is de server met alle channels op die die melding geeft en niet de server van tweakers ?

[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 28-05-2008 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

die melding komt wel vanaf onze open proxy scanner, maar als je zeker weet dat er niets aan de hand is kun je via dat url wat je krijgt delisting aanvragen waarna je na ongeveer een half uur er weer wel op kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Dan is het opgelost. Ik heb een ip adres gekregen van Telenet wat daarvoor aan iemand behoorde die dan waarschijnlijk een open proxy was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
dank!

en P_de_B bedankt voor de kick :)

[ Voor 3% gewijzigd door Geckoo op 04-06-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Is er weer iets gewijzigd? Ik krijg al de hele ochtend dat de verbinding geweigerd wordt omdat het maximum aantal connecties is bereikt vanaf webchat.mibbit.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:32
P_de_B schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:38:
Is er weer iets gewijzigd? Ik krijg al de hele ochtend dat de verbinding geweigerd wordt omdat het maximum aantal connecties is bereikt vanaf webchat.mibbit.com.
Waarschijnlijk zitten er al teveel users via mibbit op irc. De irc server van tweakers heeft een limit op het aantal connecties per ip/hostname.

Tijdelijk is het even het beste om het over een tijdje weer te proberen, en hopen dat er was mensen gepart zijn ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Enfer op 04-07-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Mibbit is nu weer helemaal geband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Tja , ik heb er ook last van met mibbit :+

Ik heb Roelant en de rest van de IRC ops al een mail gestuurt.
Roelant zou ernaar gaan kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Mibbit stuurt het verzendende IP gewoon door. Het zou dus niet gebruikt kunnen worden als ban-ontduiker. Ik weet niet of dat de reden is, maar dat zou dus niet hoeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
P_de_B schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:24:
Mibbit stuurt het verzendende IP gewoon door. Het zou dus niet gebruikt kunnen worden als ban-ontduiker. Ik weet niet of dat de reden is, maar dat zou dus niet hoeven :)
Dat had ik dus ook al gevraagd aan roelant .

Zijn reactie
je IP word inderdaad meegestuurd, maar 'uitsluitend' in je naam. Het ip waarvan je verbinding maakt is webchat.mibbit.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie werden gebanned omdat er teveel man tegelijk via webchat.mibbit.com zat te leuteren. Ik heb kees gevraagd of ie daar wat aan kon doen en die heeft het maximaal aantal chatters vanaf webchat.mibbit.com naar 10 opgetrokken en de ban opgeheven. Try again, gentlemen, en stuur kees een stuk vlaai :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Kees \0/

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Subtiel kickje.

Per vandaag snappen mibbit en onze irc server elkaar, waardoor ieder vanaf zijn eigen host (lijkt te) connect(en). Daarmee is dit probleem ook verholpen.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is goed nieuws. Ik had vorige week een keer last er van dat er teveel Mibbit-gebruikers op de irc-server zaten en ik dus te vaak gereconnect hebt, waardoor ik even van de server geband leek te zijn. Kijken of dit probleem ook opgelost is.

* Robin doet een :* naar de irc-beheerders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

Zonet ook even http://irc.tweakers.net aangepast zodat je daar in een hippe ajax interface terecht komt , die applet is dus d000000d *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ziet er mooi uit! Ik mis eerlijk gezegt alleen nog wel de mogelijkheid om voor het inloggen je password in te vullen, scheelt weer snel /ns identify pw intypen.

En verder een screentje van hoe het er in IE6 uitziet (tracker rechts) Als het IE6 only is heb ik niets gezegt natuurlijk.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TpMQ20YbvZbwAefFSvCINyyT/full.png

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
moto-moi schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:22:
Zonet ook even http://irc.tweakers.net aangepast zodat je daar in een hippe ajax interface terecht komt , die applet is dus d000000d *O*
Dat ziet er goed uit! Toppie :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:34

crisp

Devver

Pixelated

Dirk schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:12:
Ziet er mooi uit! Ik mis eerlijk gezegt alleen nog wel de mogelijkheid om voor het inloggen je password in te vullen, scheelt weer snel /ns identify pw intypen.

En verder een screentje van hoe het er in IE6 uitziet (tracker rechts) Als het IE6 only is heb ik niets gezegt natuurlijk.
[afbeelding]
Die pagina mist inderdaad de benodigde CSS hacks voor IE, maar ik kan daar niet rouwig om zijn eerlijk gezegd ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

password kan ik ff naar kijken, maar die IE6 rommel ga ik zeker niet supporten op die pagina, 7 jaar oude rommel had je allang bij de weg gezet moeten worden imo :P

edit:
]Password done

[ Voor 8% gewijzigd door moto-moi op 29-09-2008 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Aan de andere kant zal die pagina vooral gebruikt worden op plaatsen waar alles behalve HTTP uitstaat: op het werk. Laat dat nou ook de plaats zijn waar legacy intranet pagina's alleen in IE6 werken en dat dus nog gebruikt wordt...

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

Dan is het nog steeds 7 jaar oude troep wat ik niet ga supporten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op je werkplek moet je ook niet idlen :+

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 23:06

Nakebod

Nope.

Moet zeggen dat de gebruikte kleuren bijzonder zijn. Zou zelfs durven zeggen dat het bijzonder lelijk is imho.
Voordeel van deze webchat is dan wel weer dat je geen java applet hoeft te laden. Wel uitkijken dat je niet even ergens denkt te klikken, voor je het weet zit je weer op de mibbit.com website :+

Gelukkig zal ik de webchat niet vaak nodig hebben, een echte cliënt boven alles, indien mogelijk :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

moto-moi schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:41:
Dan is het nog steeds 7 jaar oude troep wat ik niet ga supporten ;)
True, maar het is dus niet de schuld van de gebruiker die het 7 jaar oude afval langs de weg had moeten zetten :)

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nakebod schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:54:
Moet zeggen dat de gebruikte kleuren bijzonder zijn. Zou zelfs durven zeggen dat het bijzonder lelijk is imho.
Voordeel van deze webchat is dan wel weer dat je geen java applet hoeft te laden. Wel uitkijken dat je niet even ergens denkt te klikken, voor je het weet zit je weer op de mibbit.com website :+
De gebruikte kleuren zijn de standaardkleuren van native, aangezien er iets van 50 dingen zijn die je een kleurtje kunt krijgen en we geen zin hadden om daar nog een middag aan te verspillen, hebben we 'm met zijn standaard kleurenschema online gezet. Als iemand anders wel zin heeft om het ding naar onze kleuren om te tunen: be my guest. ;)

Het nadeel van dat java ding was met name dat hij niet meer compatible was met de nieuwste versie van java (gewoon niet werken), maar er ondertussen al lange tijd geen nieuwe versie uit is gekomen - en er ook geen uitzicht op is dat die er nog gaat komen. Het zoeken naar een alternatief was dus onvermijdelijk en aangezien veel bezoekers al van mibbit gebruik maakte, was dit een voor de hand liggende keuze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 23:06

Nakebod

Nope.

Teveel kleuren om aan te passen, dat is handig :P Niet dat kleuren heel veel uitmaken, zolang het maar functioneel is, en werkbaar.

Zelf gebruik ik voor sites vaak PJIRC, ook een java ding, meest recente versie is alweer 4 jaar oud, maar het werkt wel met de browsers die ik getest heb.
Maar ik denk dat mibbit's client wel een groot veeldeel heeft, doordat het geen java ding hoeft te laden, wat toch wel erg vaak voor problemen zorgt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

marcieking schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:17:
[...]
True, maar het is dus niet de schuld van de gebruiker die het 7 jaar oude afval langs de weg had moeten zetten :)
Vaak juist wel, zolang de gebruiker niet klaagt dat z'n browser oud is(hoeveel mensen ken jij nog die met Netscape 3.X werken? ;) ) en zolang sites hun best blijven doen om zo'n dino te ondersteunen zal ICT van bedrijven ook niet geneigd zijn om IE6 te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:47
Gelukkig kun je mibbit goed customizen (ook de kleurtjes). En als je naar mibbit.com zelf gaat en een account maakt kun je ook instellen dat hij automatisch nickserv aanspreekt en je dus inloged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Spike1506 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:56:
Gelukkig kun je mibbit goed customizen (ook de kleurtjes). En als je naar mibbit.com zelf gaat en een account maakt kun je ook instellen dat hij automatisch nickserv aanspreekt en je dus inloged.
Volgens mij heb je twee dingen gemist:
Roelant schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:18:
De gebruikte kleuren zijn de standaardkleuren van native, aangezien er iets van 50 dingen zijn die je een kleurtje kunt krijgen en we geen zin hadden om daar nog een middag aan te verspillen, hebben we 'm met zijn standaard kleurenschema online gezet. Als iemand anders wel zin heeft om het ding naar onze kleuren om te tunen: be my guest. ;)
moto-moi schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:26:
password kan ik ff naar kijken, maar die IE6 rommel ga ik zeker niet supporten op die pagina, 7 jaar oude rommel had je allang bij de weg gezet moeten worden imo :P

edit:
]Password done

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Not bad. Zeker gezien het feit dat we na een uitbraakje van de IRC mazelen op het werk ook toegang tot mibbit.com afvangen op de firewalls... morgen maar weer eens lekker de hele dag IRCen op het werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:47
Even een klein schopje.
Mibbit gaat een verandering doorvoeren met betrekking tot de widget.
Dat betekend dat het IP voor de webirc veranderd.

Meer info: http://blog.mibbit.com/?p=156

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-09 13:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Spike1506 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:24:
Even een klein schopje.
Mibbit gaat een verandering doorvoeren met betrekking tot de widget.
Dat betekend dat het IP voor de webirc veranderd.

Meer info: http://blog.mibbit.com/?p=156
Gelukkig krijg je, als je met mibbit naar ons connect, gewoon je eigen IP, wij zien het mibbit IP niet eens ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kees schreef op donderdag 27 november 2008 @ 01:08:
[...]

Gelukkig krijg je, als je met mibbit naar ons connect, gewoon je eigen IP, wij zien het mibbit IP niet eens ;)
Euhm, je krijgt je eigen IP in de /whois enzo ja, maar da's toch het hele idee van webirc? In principe 'ziet' unrealircd op IP-stack-niveau wel connecties van Mibbit lijkt me?

Oh en nu ik hier toch post: de widget is echt irritant laag qua hoogte in IE6. Ik heb het op moeten lossen door de HTML lokaal te saven en alle crap eruit te halen zodat ik 't iframe op een goede hoogte kon vastzetten.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De HTML van irc.tweakers.net is inderdaad niet IE6-proof, maar een beetje tweaker laat dat lijk toch links liggen lijkt me :P

Intentionally left blank

• Dirk

Dirk

Nee, een beetje tweaker verbouwd de html van de pagina, zodat het voor hem alsnog werkt 8)

En nee, crisp, jij hoeft het van mij niet te fixen, er zijn veel leukere dingen die nog op mijn wishlist staan en bovendien ben ik toch sinds een week van dat lijk verlost. :P

[ Voor 51% gewijzigd door Dirk op 27-11-2008 10:27 ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
crisp schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:14:
De HTML van irc.tweakers.net is inderdaad niet IE6-proof, maar een beetje tweaker laat dat lijk toch links liggen lijkt me :P
AZU gebruikt nou eenmaal nog IE6, kan ik niets aan veranderen, beetje kortzichtig om "Je update maar" te roepen IMO ;)
Dirk schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:25:
Nee, een beetje tweaker verbouwd de html van de pagina, zodat het voor hem alsnog werkt 8)
Heb ik idd gedaan, maarja, dan kun je weer niet makkelijk met http://hostname/channel werken en moet je steeds de broncode aanpassen 8)7

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Osiris schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:00:
[...]

AZU gebruikt nou eenmaal nog IE6, kan ik niets aan veranderen, beetje kortzichtig om "Je update maar" te roepen IMO ;)
Kortzichtig in de zin dat jij daar waarschijnlijk niets aan kan veranderen: ja, maar wel realistisch in de zin dat AZU maar eens moet upgraden dan :P

Je hebt mijn medeleven... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 27-11-2008 13:36 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1