Ik draai XP64 op een vrij een voudige machine.. waarin een Nvidia Gefore 7300GS zit
(specs: k9n neo mcp 550, AMD am2 3500+, 4GB 667 DDR2 ram)
Met 2 useraccounts, 'user' / 'Administrator' (zodat ik niet constant met beheerders-rechten werk)
Op beide accounts staat de reso op 1680x1050x32bpp
Als ik nou van de eene gebruiken naar de andere ga, oftewel een nieuwe sessie start via 'fast user switching' /(=switch user) en weer terug ga. Dan zijn alle icoontjes op m'n bureaublad die aan de rechterkant staan, een stuk naar de linkerkant verschoven. Alsof de resolutie veranderd is tijdelijk......
Ik zie het beeld ook wel heel even 'uit/aan' gaan, dit is toch niet normaal?
(Nvidia Driver 169.25, laatst beschikbare voor deze kaart)
-edit: ow.. en wat ik zelf al heb gedaan/opgezocht/geprobeerd.. niet te vergeten natuurlijk ..
* Half uurtje gegoogled inmiddels .. zonder succes
* Nvidia settings bekeken, kan geen setting hier voor vinden......
-edit1: ik krijg het idee dat het inlogscherm (waar je dus de gebruikersaccounts onder elkaar ziet)
een andere resolutie heeft..
-edit2: als ik via het m'n beeldscherm-menu (op lcd zelf) naar 'display info' ga dan zie ik bij beide bureaubladen '1680x1050x 60Hz'
en op het inlogscherm '1680x1050x 59Hz'
(specs: k9n neo mcp 550, AMD am2 3500+, 4GB 667 DDR2 ram)
Met 2 useraccounts, 'user' / 'Administrator' (zodat ik niet constant met beheerders-rechten werk)
Op beide accounts staat de reso op 1680x1050x32bpp
Als ik nou van de eene gebruiken naar de andere ga, oftewel een nieuwe sessie start via 'fast user switching' /(=switch user) en weer terug ga. Dan zijn alle icoontjes op m'n bureaublad die aan de rechterkant staan, een stuk naar de linkerkant verschoven. Alsof de resolutie veranderd is tijdelijk......
Ik zie het beeld ook wel heel even 'uit/aan' gaan, dit is toch niet normaal?
(Nvidia Driver 169.25, laatst beschikbare voor deze kaart)
-edit: ow.. en wat ik zelf al heb gedaan/opgezocht/geprobeerd.. niet te vergeten natuurlijk ..
* Half uurtje gegoogled inmiddels .. zonder succes
* Nvidia settings bekeken, kan geen setting hier voor vinden......
-edit1: ik krijg het idee dat het inlogscherm (waar je dus de gebruikersaccounts onder elkaar ziet)
een andere resolutie heeft..
-edit2: als ik via het m'n beeldscherm-menu (op lcd zelf) naar 'display info' ga dan zie ik bij beide bureaubladen '1680x1050x 60Hz'
en op het inlogscherm '1680x1050x 59Hz'
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2008 15:26 ]