• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-11-2025
Beste mensen, ik ben totaal nieuw met zowel 3d als met lightwave, en ik ben maar wat tutorials gaan volgen. Ik heb echter 1 groot probleem, het tabje bovenin waar "create" zou moeten staan, is er niet :o

Iemand enig idee hoe ik die fix?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat heb je zelf al geprobeerd? Gezocht? Gevonden? Wat werkt er niet? En "Lightwave 3d n00b vraag" is nou niet echt een topictitel die de lading dekt he? ;)
Gaarne een voorstel voor een nieuwe titel (via DM of in je edit) en het verzoek om je topicstart even aan te vullen met meer informatie. Heb je bijvoorbeeld al in de Helpfile gekeken? Welke versie(s) gaat het om in de tutorial/die je hebt etc. etc.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Costanel
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-01 13:11

Costanel

Thanks for the info!

Je mist de Create Tab?
Dat is lichtelijk vreemd ja.

Probeer anders in de Documents and Settings folder alle "LW**.cfg" bestanden te verwijderen. Volgens mij zijn vooral LW9.cfg en LW9EXT.cfg hiervoor van belang. Lightwave maakt deze daarna opnieuw aan met de standaard configuraties.
Let wel: mocht je veel meer hebben aangepast, dan raak je dit ook kwijt!

Een andere optie is deze bestanden te backuppen en te verwijderen, Lightwave op te starten, in de Menu-opties de Create Tab te exporteren, oude bestanden terugzetten en daarna de create tab te importeren.

Ik hoop dat je er zo uit komt.

En inderdaad is een betere titel in het vervolg wel handiger. :P