aerocool m40, welke videokaart past?

Pagina: 1
Acties:

• Debian23
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
hallo
ik wil graag een pc samenstellen met een 780g moederbord en AMD proc etc.
So far so good maar ik wil natuurlijk wel een beetje gamen kunnen. Ik speel zo sporadisch een game.
Het moet per se een Nvidia (/NVIDIA/nVidia hoe schrijf je dat nu? ;( ) zijn want anders kom ik met mijn ubuntu in de knoei die ik er op wil hebben.
Ik heb mijn oog laten vallen op deze kast. de Aerocool m40.
Afbeeldingslocatie: http://www.aerocool.com.tw/images/case/M40/m40-photos/images/1-1_jpg.jpg

Depth : 348mm
Width : 295mm
Top half : 103mm
Lower half : 130mm

nu zit ik zelf te denken aan een 8800gt te kopen. Maar gaat dit wel passen met deze kast? ik heb gegoogeld op 8800gt+aerocool m40 maar kon niets vinden

bvd

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:51

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Waar loop je in dit geval tegen problemen aan?
Je weet de dimensies van de kast, waarschijnlijk heb je ook foto's op internet gezien, dus je hebt een beeld van hoe de ruimte rond de insteekkaarten is. Ik heb net ook even gekeken, bij de extensionslots zitten geen vreemde obstakels voor zover ik kan zien.
Vervolgens zoek je wat kaarten uit en zoek je daar de maten van op.

Dan weet je toch zo of dat gaat passen of niet? Deze review al doorgebladerd?

Puur Googlen op "8800GT + Aerocool M40" is dan gewoon puur 2 producten pakken en kijken of ze samen voorkomen om te kijken of misschien iemand anders op de wereld al heeft gekeken of die dingen passen.
Niet om lullig te doen, maar ik vind dit wel erg basic overkomen. Als die maten daadwerkelijk het "probleem" zijn dan valt dit toch echt onder de basisinzet alvorens het openen van een topic.
Als ik je niet juist begrijp, laat het dan even weten natuurlijk. Maar als ik hier je probleem goed beschrijf wil ik je aanraden om eerst zelf eens wat meer onderzoek te doen.

[ Voor 43% gewijzigd door Ultraman op 18-05-2008 15:56 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Debian23
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
je link geeft een 404..
maar na een wat verdere research heb ik al gezien dat een 8800 Gs al past een 8800gt is misschien 1 a 2 cm langer dus zon groot probleem zal het niet worden

toch bedankt..

en mijn excuses voor mijn slechte research over dit "probleem"