Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tiff bestanden in delen omzetten naar Pdf

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views

• .nick
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-07-2023

.nick

Where words fail, Music speaks

Topicstarter
In een eerder topic vroeg ik of er een goede degelijke library bestond die grote Tiff files (1,5 - 2,2 GB) om kon zetten naar Pdf.... maar die werd gesloten.

Na wat research zal ik de vraag anders stellen. (Maar helaas zonder concrete oplossing)
Hoe kan ik in blokken een (single-page) tiff bestand naar een (single-page) Pdf converteren? Dit zou aanzienlijk in het geheugengebruik schelen en het dus een stuk degelijker maken.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:40

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Dan blijven nog steeds mijn opmerkingen uit het vorige topic staan:

Wat heb je zelf al gevonden? Waarom voldoet dat niet? etc.

Lees Creepy in "Library voor Omzetten Tiff naar Pdf (Nie..." nog eens door en dan met name de quickstart die ik daar noem. Daarin staat prima uitgelegd waar een topicstart aan zou moeten voldoen, dit neigt nog steeds naar een scriptrequest omdat je niet laat zien wat je nu zelf al hebt gevonden en waarom dat niet goed genoeg is. Hier in PRG draait het het om het zelf ontwikkelen, niet om het vragen naar kant en klare libs, voorbeeldcode etc.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.