Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week is er water over mijn telefoon gevallen.
Toen mijn telefoon in aanraking kwam met water heb ik meteen gauw de accu er uit gehaald en gewoon uit elkaar laten liggen omdat ik aan het werk was en geen fohn had.

Nu precies een week na die tijd doet hij het nog steeds niet.
Hij is wel droog want het vocht is ook weg en zo heb hem laten droge op een kamer temperatuur.
Nu zit ik te twijfelen zal ik hem opsturen of zou dat mij alleen nog maar meer geld kosten?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2008 10:52 ]

Verwijderd

mijn ipod was in de wasmachine gekomen, na 3 weken deed hij het weer :P

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Probeer hem af te spuiten met demiwater en hem dan te laten drogen..

Maar nieuw toestel kost 184 euro zie ik, niet echt de moeite waard om hem dan te laten repareren IMO.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Opsturen gaat je geld kosten ja, en of ze hem dan repareren moet je afwachten... Bel ze eens?!
Of laat hem nog een paar weken in de zon liggen :)

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Er zit tegenwoordig een waterdetector in elektrische apparatuur, dus als je hem op stuurt naar LG zullen zij zien dat het toestel in water heeft gelegen. Je garantie is daardoor verlopen en zul je dus moeten betalen voor de reparatie.

Verwijderd

Topicstarter
Dersan schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:52:
Probeer hem af te spuiten met demiwater en hem dan te laten drogen..

Maar nieuw toestel kost 184 euro zie ik, niet echt de moeite waard om hem dan te laten repareren IMO.
Ja maar ik heb het toestel pas sinds december. Ik kan best wel een nieuw toestel betalen maar is jammer als er garantie opzit.

• RemcoDelft
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:55:
[...]
Ja maar ik heb het toestel pas sinds december. Ik kan best wel een nieuw toestel betalen maar is jammer als er garantie opzit.
Er zit geen garantie op waterschade...

Verwijderd

Topicstarter
RemcoDelft schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:00:
[...]

Er zit geen garantie op waterschade...
Dat meen je niet:(? Tuurlijk weet ik dat wel maar ik vraag alleen wat ik zou doen maarjah zie net dat mijn accu ook een klein stickertje zit wat rood is verkleurd.

• bReChThOu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-11 10:34

bReChThOu

Team Belgium

Garantie is alleen voor mechanische fouten/mankementen zoals productiefouten, toetsen die na een week niet meer gaan enzo. Als jij je foon in het water smijt (al dan niet vrijwillig) ligt die fout bij jou en niet bij LG

• Dersan
  • Nu online
Klopt er zitten waterdetectiestickers in telefoons...en een telefoon laten repareren terwijl een nieuwe 184 euro kost is het denk ik niet waard.

Verwijderd

Topicstarter
Dersan schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:23:
Klopt er zitten waterdetectiestickers in telefoons...en een telefoon laten repareren terwijl een nieuwe 184 euro kost is het denk ik niet waard.
Maar zal die sticker alleen op de accu zitten of ook in de telefoon?
Anders kan ik ook een nieuwe orginele accu er in doen.

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:33
Zelf open gooien en reinigen met isopropyl alcohol (ook gekend als isopropanol, 2-propanolisopropanol of "wrijfalcohol") en een proper (verf)borsteltje.

• RemcoDelft
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:26:
[...]
Maar zal die sticker alleen op de accu zitten of ook in de telefoon?
Anders kan ik ook een nieuwe orginele accu er in doen.
Ben je nou werkelijk op zoek naar methoden om fraude te plegen met de garantieafhandeling? Lijkt me dat GoT hier niet voor bedoeld is...

Verwijderd

Topicstarter
RemcoDelft schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:23:
[...]

Ben je nou werkelijk op zoek naar methoden om fraude te plegen met de garantieafhandeling? Lijkt me dat GoT hier niet voor bedoeld is...
Nee dat ook niet maar ik heb contact gehad met orange en er waren 2 medewerkers die zeiden van gewoon proberen stuur maar op dus kreeg ik netjes een envelopje met een aangetekend bewijs er bij moet ik afgeven @postkantoor en dan kwam het voor mekaar maar er zijn er ook genoeg die zeggen dat ik het niet moet doen.

Maar zelf denk ik beetje dubbel aan de ene kant ik heb niks te verliezen maar aan de andere kant als ze zeggen van word niet gerepareerd dan kost het mij zeker ook geld? En hoeveel:S misschien wel meer dan een nieuw toestel.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als je hem dan opstuurt en het valt vervolgens niet onder garantie, dan moet je zeker betalen voor het onderzoek?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:09:
Als je hem dan opstuurt en het valt vervolgens niet onder garantie, dan moet je zeker betalen voor het onderzoek?
dat kunnen ze mij niet vertellen maar lijkt mij van wel jullie niet?

• Dersan
  • Nu online
Volgens mij is dat altijd zo idd.

• Kwintessens
  • Laatst online: 28-10 20:00
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:51:
[...]

dat kunnen ze mij niet vertellen maar lijkt mij van wel jullie niet?
Waterschade valt niet onder garantie, als je het toestel opstuurt, kun je vragen om een indicatie van de kosten van de reparatie. Wanneer jij er voor kiest om het toestel niet te laten repareren, zul je onderzoekskosten moeten betalen om het toestel terug te krijgen. Wil je dit niet betalen, dan wordt het toestel niet teruggestuurd.

Als ik jou was zou ik het toestel opsturen met een briefje dat je vooraf geïnformeerd wil worden over de reparatiekosten, zodat je een keuze kunt maken.
Kost het je teveel dan kies je ervoor om het toestel daar achter te laten; je kunt er immers toch niks meer mee. Uiteindelijk kost het je dan niks, risico is dus alleen dat je ook echt een nieuw toestel moet gaan kopen, maar dat wordt je nu ook al aangeraden...

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
in alcohol 99% "baden"

trekt het meeste vocht weg en het alcohol verdampt na het bad gelijk
Pagina: 1