Beste medetweakers,
ik heb zojuist een verse installatie van Windows Media Center incl. SP3 gedaan. Het werd tijd dat alles wat schooner werd. Zo gezegt zo gedaan. Alles ging goed. Alles werkte prima totdat ik de Live-TV wilden gaan kijken.
Toen kreeg ik de melding "Decoder in Use" WMC geeft dan dat een andere applicatie de decoder gebruikt. Ik was niet nou niet zo kapot van. De PC is heeft een verse installatie. (nog een keer gedaan ivm. zekerheid van wegfilteren van Windows bugs.
Wat heb ik geprobeerd:
- TV Kaart drivers geupdate - Geen effect
- Diverse codec's geprobeerd. - Geen effect
- Nvidia Codec's geinstalleerd. - Geen effect
Wat heb ik gevonden
- Een update voor framework 1.0 installeren.
- Diverse codec packs
- Hier gezocht maar ook geen antwoord gevonden.
Alle windows updates zijn geinstalleerd. Alle framwork dingen Alles. Ik wordt een beetje moedeloos hiervan. Suggesties zijn welkom
Specs:
AMD Athlon 3200+
Gigabyte K8NF-9
1024MB DRR
Hauppauge WinTV-PVR-150
Dit zijn volgens mij de specs die nodig zijn.
ik heb zojuist een verse installatie van Windows Media Center incl. SP3 gedaan. Het werd tijd dat alles wat schooner werd. Zo gezegt zo gedaan. Alles ging goed. Alles werkte prima totdat ik de Live-TV wilden gaan kijken.
Toen kreeg ik de melding "Decoder in Use" WMC geeft dan dat een andere applicatie de decoder gebruikt. Ik was niet nou niet zo kapot van. De PC is heeft een verse installatie. (nog een keer gedaan ivm. zekerheid van wegfilteren van Windows bugs.
Wat heb ik geprobeerd:
- TV Kaart drivers geupdate - Geen effect
- Diverse codec's geprobeerd. - Geen effect
- Nvidia Codec's geinstalleerd. - Geen effect
Wat heb ik gevonden
- Een update voor framework 1.0 installeren.
- Diverse codec packs
- Hier gezocht maar ook geen antwoord gevonden.
Alle windows updates zijn geinstalleerd. Alle framwork dingen Alles. Ik wordt een beetje moedeloos hiervan. Suggesties zijn welkom
Specs:
AMD Athlon 3200+
Gigabyte K8NF-9
1024MB DRR
Hauppauge WinTV-PVR-150
Dit zijn volgens mij de specs die nodig zijn.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile