Ik wil mijn ASUS bord op de ASUS site registreren, maar je moet ook een serie nummer opgeven. Op de doos staan een aantal codes, maar geen van alle werkt en op het bord naast de Ram-banken zit een stikker met een code, maar die werkt ook niet. Heeft iemand zijn bord al laten registreren op de Member site van ASUS en waar vind ik dat serienummer?
heeft niemand zich ingeschreven bij de member area op de ASUS site? Als dat heb gedaan had je een serienummer moeten opgeven. Heeft iemand zo'n nummer of een tip waar het staat op mijn bord?
Verwijderd
He een vraagje wat vindt jij van de Cusl2-c ik zit te twijfelen welk moederbord ik moet halen(heb p3 1000EB) Ik had gehoord dat de cusl2-c hetzelfde is als de cusl2 alleen dan zonder onboard video?? Ik heb al op de site gekeken van asus en denk dat die cusl2-c mij wel bevalt maar nog 1 vraagje is die nieuwe chipset een stuk beter als VIA??
Oh ja en die code staat als het goed is ook bij je regristratie gegevens bij het menu van je moederbord!!
Oh ja en die code staat als het goed is ook bij je regristratie gegevens bij het menu van je moederbord!!
Ik heb ook de CUSL2-C, en ik zou 'm zeker aanraden. Zeer stabiel, geen problemen in 3D spellen, goede HDD performance (twee dingen die nogal eens problemen geven bij VIA chipsets, vooral het laatste).
het onderwerp is een beetje veranderd, maar dat geeft niet.
Ik ben zeer tevreden over mijn bordje.
700E->1001 Mhz vind ik best wel mooi
Ik ben zeer tevreden over mijn bordje.
700E->1001 Mhz vind ik best wel mooi
Waar in "Het menu" dan? (ik noem het biosOp maandag 19 februari 2001 19:23 schreef superior_virus het volgende:
He een vraagje wat vindt jij van de Cusl2-c ik zit te twijfelen welk moederbord ik moet halen(heb p3 1000EB) Ik had gehoord dat de cusl2-c hetzelfde is als de cusl2 alleen dan zonder onboard video?? Ik heb al op de site gekeken van asus en denk dat die cusl2-c mij wel bevalt maar nog 1 vraagje is die nieuwe chipset een stuk beter als VIA??
Verwijderd
Nee niet in je bios. Als het goed is heb je jou moederbord geinstaleerd. Zo ja dan start je jou computer op dan ga jij daar naar een menutje en daar staat als het goed is je code. Allemaal een beetje onduidelijk maar het is wel zo allen nog het menutje vinden weet zelf ook niet meer waar maar ik die code wel gezien!!|:(
Nou, ik snap het ook niet helemaal, hoor 
Volgens mij staat die code ergens op het moederbord. Misschien op een sticker die op de zijkant van het CNR slot zit?
Volgens mij staat die code ergens op het moederbord. Misschien op een sticker die op de zijkant van het CNR slot zit?
Pagina: 1