Toon posts:

[Safari] Hotmail werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het vandaag voor de 2de keer in 2 maanden dat Hotmail niet werkt in Safari.
Soms krijg ik deze melding van Microsoft:
Windows Live ID is om een van de volgende redenen niet beschikbaar vanaf deze site:
Er is mogelijk een probleem opgetreden op de site.
De site is geen lid van Windows Live ID.

En soms kom ik niet eens bij het inlog scherm en blijft hij in een loop zitten te refreshen ljkt het wel.

Als ik in XP via VMWare Fusion Internet Explorer opstart werkt het wel gewoon. Het lijkt haast wel alsof Safari de hotmail site niet goed interpreteert.
Iemand die dit ook al is heeft meegemaakt of weet waar dit door komt?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2008 21:59 ]

• Milosonator
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-10-2025
Ik heb ook de loop met safari for Windows, maar nooit een oplossing ervoor gevonden.

Tweakblog, voornamelijk over 3d-printen

• Zero Grav
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11-2025
Uw cookies eens wissen (Safari opnieuw instellen) en dan opnieuw inloggen maar de optie inschakelen dat hij enkel uw e-mailadres onthoudt en niet uw wachtwoord. Dit probleem duikt altijd op bij het onthouden van zowel het e-mailadres als het wachtwoord.

Kan zijn dat het probleem dan nog wel eens voorkomt maar zeker en vast in mindere mate.

Verwijderd

Topicstarter
Wachtwoord onthouden staat sowieso altijd al uit.
Dus denk dat ik er dan maar mee moet leven.

• Bathing Aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-02 07:06
Gevalletje Mac/Apple bashen van het irritantste niveau door Microsoft, en niks anders.
Er zijn wel allerlei tijdelijke oplossingen op het internet die maar half of tijdelijk helpen, maar daar schiet je ook niet veel mee op.

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Zelf heb ik hier ook last van onder 10.5.2 met Safari, zeer irritant dus.
Op mijn werk, doet hotmail het wel met Safari met 10.5.2. geval apart dus?

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
Geen van jullie van Google gehoord? KLIK Daarnaast zijn hierover al meerdere topics geweest.....
Pagina: 1