Toon posts:

SR7500 opeens geen geluid meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Ik wilde vanavond als wel vaker een DVDtje gaan kijken. Nu krijg ik echter geen enkele klank meer uit de receiver. Ook niet via de TV of tuner. Bij de tuner zie ik dat hij netjes afgesteld is om de zender maar geen enkel geluid. Gisteren is hij nog naar volle tevredenheid gebruikt. Deze receiver is 1.5 jaar oud dus helaas al uit de garantie. Iemand een ideee wat dit zou kunnen zijn?

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-01 21:49
Heb je al gekeken naar de 'standaard' oorzaken? Staat de receiver bv niet op mute, staat hij misschien op Speaker B ipv Speaker A, is een hoofdtelefoon aangesloten. Het klinkt misschien stom, maar vaak zijn dit soort banale zaken de reden dat je geen geluid hebt. Anders kun je juist proberen of het aan de verbinding met de speakers ligt door te kijken of een hoofdtelefoon wel geluid geeft.

Verwijderd

Topicstarter
jona schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:56:
Heb je al gekeken naar de 'standaard' oorzaken? Staat de receiver bv niet op mute, staat hij misschien op Speaker B ipv Speaker A, is een hoofdtelefoon aangesloten. Het klinkt misschien stom, maar vaak zijn dit soort banale zaken de reden dat je geen geluid hebt. Anders kun je juist proberen of het aan de verbinding met de speakers ligt door te kijken of een hoofdtelefoon wel geluid geeft.
Thx dat was het idd. Op de een of andere manier stond hij op Speaker B ipv A. Beetje vreemd, maar alles doet het nu weer.