[iPod nano] wilt niet synchroniseren met iTunes

Pagina: 1
Acties:
  • 1.849 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rugnummer10
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-05-2023
Geachte,

Ik heb een probleem met mijn IPOD Nano.

Nog niet zo lang geleden mijn computer opnieuw geinstalleerd. Alles er opnieuw opgezet, inclusief itunes. Het probleem is echter dat hij nu mijn IPOD niet kan synchroniseren met mijn Itunes, waardoor ik dus de IPOD leeg moet gooien, vooraleer ik er nieuwe liedjes op kan zetten..

Iemand een andere oplossing dan heel de IPOD leeggooien? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ten eerste: het is iPod nano en iTunes en niet IPOD Nano of Itunes. Ten tweede: er ontbreekt de nodige informate in je topicstart. Welke OS gebruik je? Welke versie van iTunes? Welke iPod nano heb je precies? Krijg je een foutmelding (en welke)? Waar heb je zelf al naar gezocht? Wat heb je zelf al geprobeerd? Zo staat er op de support pagina van Apple veel informatie over hoe je problemen zelf kunt oplossen. Heb je daar al gekeken?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rugnummer10
Nouja goed, het is maar waar je moeilijk over kan doen..

Mijn iPod nano is er eentje van de 1st of 2nd generation. Als OS heb ik Windows, daarnaast is de versie van iTunes de op een na laatste versie van iTunes.

De foutmelding die er komt te staan is:

Kan de iPod niet synchroniseren, het benodigde bestand is niet gevonden.

Het probleem is dus dat hij gesynchroniseerd is met een mediabibliotheek van een andere pc, waardoor de iPod niet meer gesynchroniseerd kan worden met de opnieuw geinstalleerde pc, omdat het mediabestand ontbreekt.

De enige oplossing die ik op dit moment zie voor dit probleem is de iPod leeggooien en alles er opnieuw opzetten. Maar er moet toch ook wel een andere oplossing te vinden zijn voor dit probleem? De apple site heeft overigens hier niets over vermeld.. Die heb ik al helemaal afgezocht, alle plugins geprobeerd enzo..

Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rugnummer10
Correctie,

hij is gesynchroniseerd met een eerdere install van deze computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Je iPod is nu niet meer te synchroniseren, en je zal inderdaad alles opnieuw moeten doen. Echter neem ik niet aan dat dat nou zo'n groot probleem is, maximaal 8GB, is zo over gepompt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rugnummer10 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 07:38:
Nouja goed, het is maar waar je moeilijk over kan doen..
...
Als ik jouw vraag met de TS vergelijk de oplossing die je hebt gevonden, vraag ik mij hetzelfde af. :| Overigens, wordt moeilijk doen voorkomen als mensen in dit forum duidelijk vermelden voor de argeloze lezer over welk probleem ze het precies hebben. Daar horen details als OS, versie iTunes en type iPod nou eenmaal bij. Dat is niet te raden door de lezers. Anders kun je antwoorden krijgen die verwijzen naar een programma voor OS X of voor een iPod Video terwijl je een Nano hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rugnummer10
Oke, daar heb je een punt.. Het is inderdaad zo dat het voor de hulp beter is als er zo veel mogelijk details bekend zijn..

Alleen ik vind het allemaal niet zon punt hoe ik iPod en iTunes schrijf.. :) Het is toch gewoon hetzelfde, en iedereen weet wat ik bedoel.. ;)

Maar in ieder geval, de enige oplossing die er is voor het probleem is dus indd de iPod leeggooien en daarna opnieuw de muziek er op zetten? Ik dacht dat ik ooit eens iets gehoord had over een plugin welke ervoor zorgde dat dat bestand werd aangemaakt, zodat je je ipod niet leeg moest gooien.. Echter deze persoon weet niet meer waar hij dat gehaald heeft.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-10 23:40
Rugnummer10 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:30:
Oke, daar heb je een punt.. Het is inderdaad zo dat het voor de hulp beter is als er zo veel mogelijk details bekend zijn..

Alleen ik vind het allemaal niet zon punt hoe ik iPod en iTunes schrijf.. :) Het is toch gewoon hetzelfde, en iedereen weet wat ik bedoel.. ;)

Maar in ieder geval, de enige oplossing die er is voor het probleem is dus indd de iPod leeggooien en daarna opnieuw de muziek er op zetten? Ik dacht dat ik ooit eens iets gehoord had over een plugin welke ervoor zorgde dat dat bestand werd aangemaakt, zodat je je ipod niet leeg moest gooien.. Echter deze persoon weet niet meer waar hij dat gehaald heeft.. 8)7
met een beetje googlen is dat zo gevonden, maar zoals hierboven al gezegd wordt, wat boeit het om maximaal 8gb opnieuw d'r op te zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rugnummer10
het maakt mij niets uit, maar het is de iPod van men vriendin, en die had daar niet zoveel zin in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt dat je dit even wilde mededelen met deze nuttige kick.

[ Voor 80% gewijzigd door Hoedje op 21-05-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rugnummer10
Ik had gehoord dat er een dergelijke oplossing bestond, waar je iets moest installeren en dat het wel mogelijk was om de iPod hierna te synchroniseren.. Daarom dat ik hier deze vraag heb gesteld. Ikzelf vind het niet bezwaarlijk om een iPod leeg te gooien en daarna opnieuw vol te gooien, echter had men vriendin er niet zoveel zin in..

Ik geloof dat dit forum er is om zulk soort vragen te stellen..

Het is niet nodig om nog meer olie op het vuur te gooien.

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 21-05-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Dit schiet zo niet op. De mogelijkheid die jij zoekt is er helaas niet. Je kunt natuurlijk wel de muziek van de iPod afhalen, maar als het toch al op de computer staat dan is dat niet nodig.

Deze gaat dus op slot :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.