Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zag net een aanbieding van de Samsung G600 op de Hi website:
http://shop.www.hi.nl/hi/...TSAG6002bl&M5ABRelArt=B22

Een Hi €20 abbonement zou maar €10,- p/m kosten, ik zie namelijk nergens staan dat het een tijdelijk tarief is. Echter, dit vind ik erg ongeloofwaardig.

Aangezien de klantenservice nu en morgen niet te bereiken is, wilde ik jullie vragen of jullie de adder onder het gras doorhebben of meer van de actie weten.

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
JA dit is volgens mij de eerste 6 maanden igv 2 jr abbo en de eerste 3 mnd igv een 1jarig abbo

@hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://i302.photobucket.com/albums/nn118/gertje2002/Naamloos.jpg

Hi zijn wat dat betreft onduidelijk. Meestal is het zelf icm 9.95 internetabbotje

[ Voor 50% gewijzigd door ThatsHollywood op 17-05-2008 20:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt me ook, maar het staat nergens, zou ik het voor dit bedrag kunnen opeisen?

• Superlam
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Als je op koop duwt zie je rechts staan:
actie: 6 mnd 50% korting op je bundel
Dus het is denk ik maar 6 maanden 10 euro en daarna 20 euro.

Verwijderd

Wat hierboven gezegd wordt. :*)

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2008 20:13 . Reden: Al gezegd ]

Verwijderd

Topicstarter
@ThatsHollywood: dat is voor 1jarig abbo. Maar inderdaad, bij de knop staat helaas 6 maanden. Het was mooi geweest, haha. Weten jullie toevallig of je bij zo'n studentenabbonement student moet zijn of dat middelbare scholier ook goed is? Nergens te vinden..

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 20:07
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:32:
@ThatsHollywood: dat is voor 1jarig abbo. Maar inderdaad, bij de knop staat helaas 6 maanden. Het was mooi geweest, haha. Weten jullie toevallig of je bij zo'n studentenabbonement student moet zijn of dat middelbare scholier ook goed is? Nergens te vinden..
Je moet een OV Studentenkaart hebben voor de studentenkorting.

Verwijderd

Topicstarter
RobbertC schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:36:
[...]

Je moet een OV Studentenkaart hebben voor de studentenkorting.
Oke, harstikke bedankt voor jullie snelle antwoorden! Dan ga ik toch voor de gsmstunts-aanbieding =)

Verwijderd

Topicstarter
Nog 1 ding bij gsmstunts.nl

Er staat bij het bestelformulier:
Nummervermelding
met de keuzes 'In de gids en bij abonnee informatiedienst' of 'Alleen bij abonnee informatiedienst' of 'Niet in de gids en niet bij abonnee informatiedienst'.
en
'Op gespecificeerde factuur van anderen' of 'Niet op gespecificeerde factuur van anderen'

Wat houdt dit in?

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 20:07
In de gids: of je in de telefoongids wil staan met je nummer ja of nee
Abonnee informatiediensten: dat zijn de telefoonnnummers zoals 1888 & 1850, telefoongidsen via de telefoon dus :)

Gespecificeerde facturen van anderen: Als iemand je belt (& dus je nummer al kent), en diegene een gespecificeerde factuur aanvraagt, dan kan je nummer daar op vermeld worden, of er kan **** komen te staan :)
Pagina: 1