HTC diamond toch niet met TomTom?

Pagina: 1
Acties:

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-02 12:04
nieuws: Tomtom Navigator 7 ingebakken op rom van HTC Touch Diamond

In dit artikel wordt gezegd dat de HTC ingebakken TomTom mee krijgt. De country manager van HTC ontkent dit in het videogesprek met het AD.

http://www.ad.nl/video/22...perslanke_smartphone.html

Wellicht navraag op zijn plaats of een update van het artikel?

Verwijderd

Mmm dit is voor mij ook wel belangrijk. Vreemd dat de verschillende media hierover elkaar tegenspreken. Blijkbaar weten ze het bij HTC zelf ook niet helemaal zeker. Wat ik vermoed is dat Tom Tom de versie voor de Diamond nog niet helemaal klaar hebben en dus niet in de rom gebakken kan worden. Denk dat eigenlijk wel de bedoeling van HTC was maar zoals gewoonlijk is Tom Tom weer eens traag met reageren (hoewel ze het in dit geval misschien niet helemaal kwalijk genomen kan worden want HTC staat momenteel in de formule 1 stand qua lanceren en ontwikkelen van telefoons).

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
De eerste bron was Mark Moons zelf en nu komt hij daar ongeveer op terug. Ik zou nog even 2 weekjes wachten voordat je dit artikel gaat rectificeren want we weten het gewoon niet.

Hij spreekt zichzelf nu tegen :)

Verwijderd

Oooh das eigenlijk wel een heel pijnlijk foutje van Mark.

Mmm wie stuurt er een open sollicitatiebrief naar HTC? Ik denk dat er binnenkort een positie vrij komt haha.

Maar even serieus, even afwachten is inderdaad het handigste. Het viel mij al op dat de verschillende fabrikanten al geen vermelding van Tom Tom maakten op hun site. Zou toch wel een beetje teleurstellend zijn. De ingebouwde gps en een voorgeïnstalleerde Tom Tom is tóch wel erg handig en zou mij over de lijn trekken om mijn 1.5 jaar oude TyTN nu al te vervangen.

• Extrema
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-08-2025
Heb de HTC diamond afgelopen week besteld icm abbo. TomTom zit er idd niet standaard op. Krijg er wel route 66 bij geleverd. Maar zal wel TomTom er op gaan zetten.

• etienne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:40
Extrema schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:09:
Heb de HTC diamond afgelopen week besteld icm abbo. TomTom zit er idd niet standaard op. Krijg er wel route 66 bij geleverd. Maar zal wel TomTom er op gaan zetten.
Weet jij ook met welke versie TT kaarten de diamond werkt. Navigator 6 heeft als laatste update versie 6.75 en is al ruim 1,5 jaar oud.

• Bob Marley
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-12-2021
de vraagt blijft nog steedsa:

Draait tomtom op de HTC Touch Diamond...?
Zo ja, welke versie dan?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bob Marley schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 01:42:
de vraagt blijft nog steedsa:

Draait tomtom op de HTC Touch Diamond...?
Zo ja, welke versie dan?
Het lijkt me dat die discussie eerder in Windows Based Mobiles & PDA's past. Daarnaast kun je dat toch ook zelf wel bedenken? De Diamond is een nieuwe telefoon van HTC. HTC telefoons draaien doorgaans (altijd?) op Windows Mobile. Windows Mobile ondersteunt een eigen TomTom-versie. De Diamond krijgt een GPS-functie. Bedrijven gaan geen oude zooi op nieuwe hardware voorinstalleren.

Allemaal feiten en logische aannames die je zo zelf had kunnen verzinnen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Extrema
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-08-2025
etienne1 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:59:
[...]

Weet jij ook met welke versie TT kaarten de diamond werkt. Navigator 6 heeft als laatste update versie 6.75 en is al ruim 1,5 jaar oud.
ja TomTom draaid gewoon op de DIAMOND. meest recente versie. ook. Ikzelf heb de laatste NL versie. *knip wegens warez* :-) En ga deze uiteraard meteen op mijn Diamond zetten. Ik laat nog wel weten of hij het ook daadwerkelijk doet. Greetz

*knip wegens warez*

[ Voor 12% gewijzigd door Rataplan op 11-06-2008 10:58 ]

• etienne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:40
Extrema schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:54:
[...]

ja TomTom draaid gewoon op de DIAMOND. meest recente versie. ook. Ikzelf heb de laatste NL versie. [mbr]*knip wegens warez*[/] :-) En ga deze uiteraard meteen op mijn Diamond zetten. Ik laat nog wel weten of hij het ook daadwerkelijk doet. Greetz

[mbr]*knip wegens warez*[/]
Welke navigatiesoftware heb je. Dat kan toch alleen navigator 6 zijn voor een PDA?
En navigator 6 heeft alleen oudere kaarten; Verbeter mij als ik mis ben.

Verwijderd

Extrema schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:54:
[...]

ja TomTom draaid gewoon op de DIAMOND. meest recente versie. ook. Ikzelf heb de laatste NL versie. [mbr]*knip wegens warez*[/] :-) En ga deze uiteraard meteen op mijn Diamond zetten. Ik laat nog wel weten of hij het ook daadwerkelijk doet. Greetz

[mbr]*knip wegens warez*[/]
Is het installen van die TomTom op de Diamond gelukt?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ja dat was hem gelukt - met een warez versie. Dus als je het ook wil, zul je het zelf moeten uitzoeken hoe en wat. Of gewoon kopen natuurlijk, hij zei dat het hem was gelukt met de nieuwste versie.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Oké, relax! Weet jij welke versie dat is dan? Is dat TomTom 6.75?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik dacht een 7.xxx versie. Verder niet echt op gelet, ik heb er geen persoonlijk belang bij.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1