Hoe werkt dat precies met die rode en gele mapjes?

Pagina: 1
Acties:

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Ik bedoel die rode mapjes die aangeven dat er nieuwe berichten zijn. Wordt dat een keer in de zoveel tijd geupdate? Of is dat continue?

Ik zie vaak dat er aangegeven word dat er nieuwe berichten zijn, maar dat zijn dus berichten van mijzelf. Worden die er niet uitgefilterd of duurt dat tot de volgende update ofzo?

Misschien een bugje in het filter?

Verwijderd

Het zijn nieuwe berichten sinds je ingelogd ben, je ziet boven aan ook de laatste keer dat je ingelogd was was op [datum] om [tijd]
ofzoiets...
Als je uit- en opnieuwe inlogd zal je zien dat de rooie en gele mapjes verandert zijn...
Hij wordt dus niet continue geupdate...

Toch:?:P

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:42

GaMeOvEr

Is een hork.

Het was toch Cookie-gerelateerd idd ?

ALs er voor jou een nieuwe posting staat in een thread, wordt het icoontje rood. Je eigen postings vallen daar dacht ik ook onder.

In principe dus gewoon een update van de topic-lijst of er iets nieuws is bijgekomen sinds je de laatste keer gechecked hebt.

Alleen jammer dat je eigen posting daar ook onder valt, maar ik denk dat het een stuk lastiger wordt om in elkaar te zetten als je eigen posting niet meegeteld dient te worden.

Maar ik snap dan ook geen zak van coden... :P

Aannames zijn fataal.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Hmmm... zou het echt zoveel meer werk zijn? Zou wel erg fijn zijn als je eigen posts niet mee zouden tellen.

* mvds heeft problemen met typen