"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live
Staat het wel ingesteld, dat hij na ~ tijd moet gaan slapen
?
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Tuurlijk.Snake schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:21:
Staat het wel ingesteld, dat hij na ~ tijd moet gaan slapen?
Stukkie magneetje sluiting in kleppie waarschijnlijk. Vriendje ook probleem had dat, omdat magneetje was verschuif in reparatie fout geschiedde.
offtopic:
Zit in een Powerbook een magneet in het klepje???
Ook al je energieschema's nagekeken?
Ja, daardoor ziet 'ie dat 'ie is dichtgeklapt. Bij een klasgenoot van me hadden ze die eens verkeerd of niet teruggemonteerd, waardoor de PB niet meer zag dat 'ie dicht was en dus niet meer in de sleepstand ging.Red schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:52:
offtopic:
Maar bij TS gaat ie wel nog in slaapstand als ie 'm dichtklapt.Nietzman schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 16:05:
[...]
Ja, daardoor ziet 'ie dat 'ie is dichtgeklapt. Bij een klasgenoot van me hadden ze die eens verkeerd of niet teruggemonteerd, waardoor de PB niet meer zag dat 'ie dicht was en dus niet meer in de sleepstand ging.
Er zit een probleem met het afvuren van het sleep event.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Oh shit, helemaal verkeerd gelezen. Excuus.
.
Inderdaad... bij dichtklappen gaat 't dus _wel_ goed.
Energieschema's: verander daar zelf niets aan (moet in Terminal om permanente dingen aan te passen voor standaard schema's). Ik heb 'm vrijwel altijd op "Better Energie Savings" staan, dus dan zou die na 10 minuten niets doen moeten gaan slapen.
Het is echt sinds Leopard dat hij nooit meer in slaap valt. In Tiger ging dat prima. Daarom vind ik 't erg raar dat niemand anders hierover geklaagd heeft. Ben ik dan echt de enige met dit probleem?
Energieschema's: verander daar zelf niets aan (moet in Terminal om permanente dingen aan te passen voor standaard schema's). Ik heb 'm vrijwel altijd op "Better Energie Savings" staan, dus dan zou die na 10 minuten niets doen moeten gaan slapen.
Het is echt sinds Leopard dat hij nooit meer in slaap valt. In Tiger ging dat prima. Daarom vind ik 't erg raar dat niemand anders hierover geklaagd heeft. Ben ik dan echt de enige met dit probleem?
Het klinkt als een vreemd probleem
. Het is voor zover ik weet iig niet een veelvoorkomend probleem bij Powerbooks. Heb je Leopard over Tiger heen geïnstalleerd of heb je een schone installatie gedaan?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Misschien helpt het om de PMU te resetten.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Doordat m'n computer bezig was (met langdurige taken dus) heb ik het nu pas kunnen doen. Ik had hoop, maar blijkt het geen oplossing te zijn.
RAAR
Ik blijf Leopard de schuld geven, aangezien het in tijden van Tiger niet zo was en sinds Leopard consequent wel.
Okay, Leopard had zulke gare issues (System Preferences crashde!!) dat ik eindelijk besloten heb om Tiger opnieuw te installeren. En het resultaat is ernaar: hij sluimert weer !!!
WHOEPPIE!!!
Ik ben weer zeer tevreden met Tiger. Ontevreden met Leopard, vanwege dit problemen en de vele anderen (zoals het laptops-worden-niet-wakker-probleem).
Ik kan iedereen die een Powerbook heeft aanraden gewoon Tiger te installeren.
WHOEPPIE!!!
Ik ben weer zeer tevreden met Tiger. Ontevreden met Leopard, vanwege dit problemen en de vele anderen (zoals het laptops-worden-niet-wakker-probleem).
Ik kan iedereen die een Powerbook heeft aanraden gewoon Tiger te installeren.
Pagina: 1