• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Hoi mensen, hier een vraag om hulp...

sinds vandaag krijg ik dit als ik op www.hotmail.com ga:

Server Application Unavailable
The web application you are attempting to access on this web server is currently unavailable. Please hit the "Refresh" button in your web browser to retry your request.

Administrator Note: An error message detailing the cause of this specific request failure can be found in the application event log of the web server. Please review this log entry to discover what caused this error to occur.

Met supergrote letters...

Als ik echter vanaf een andere pc hier daar naartoe ga, is er niets aan de hand... Echt vaag...
En die logentry waar ze t over hebben, kan ik nergens vinden...

Wat kan dit veroorzaken? Het was me trouwens ook al opgevallen, dat de laatste paar dagen als ik sommige (niet bij alle, maar wel vertrouwde) emails beantwoordde, dat er in de werkbalk onderin heel snel iets kwam te staan met..." blablablabla.. Email-track -open.. blabla '''. T gaat zo snel dat ik niet precies de rest kan lezen. Dat staat er dus niet altijd...
Hij refreshed dan ook het hele scherm ipv alleen het frame, bij klikken op "beantwoorden"...

Hotmail werkt ook een stuk trager de laaste maanden. Als ik iets in typ of weg-backspace, is er altijd een vertraging van 1-2 seconde...

en nu kan ik dus niet meer op de hotmailserver met deze pc kennelijk...

Iemand hier enig idee over??? :(

Gebruik Win XP pro SP2 p3 1 ghz 512 Ram
IE 6 (ja nog steeds :) )
AVG free 7.5
Sygate Firewall

Gechecked met andere dingen op spyware en virussen, maar er komt niets uit...

Alvast heel erg bedankt!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Update:

Hoe typisch is dit?

De hele dag geen zak uit Hotmail te krijgen, zet ik een post op Tweakers, kan ik gewoon weer op de server....
Toch vind ik t een beetje vreemd...
Iemand een idee?

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 21:51

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

heb hetzelfde eens gehad na een update van ie6.
Kon ik ook niet meer op hotmail
Ie7 geinstalleerd en ik kon er weer op
wellicht toch eens upgraden?

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ja ik zat zo te denken idd, maar nu kan ik er gewoon weer op dus daar zal t niet aan liggen..

Iemand anders ook last van die vertragingen waar ik t over had?

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Heb zelf de laatste dagen ook problemen met mailen naar hotmailgebruikers toe, krijg nog steeds veel mail ''terug''. En ik ben niet de enigste, @home IP Block op hotmail ?

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.