Toon posts:

Werkt de Alpha Crypt classic op een Sony KDL 40x2000?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wie kan mij vertellen of de AlphaCrypt Classic Card werkt in de Sony KDL40X2000. Als deze werkt waar kan ik dan het beste dit kaartje bestellen, en als deze niet werkt wat werkt er dan wel?

Groet Carlo :)

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Misschien moet je even kijken in dit topic : [LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 5

https://discord.com/invite/tweakers

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:30:
Wie kan mij vertellen of de AlphaCrypt Classic Card werkt in de Sony KDL40X2000. Als deze werkt waar kan ik dan het beste dit kaartje bestellen, en als deze niet werkt wat werkt er dan wel?
Hangt er vanaf wat je er mee wilt doen. De X2000 serie heeft alleen een DVB-T tuner die dus alleen geschikt is voor de ontvangst van Digitenne van KPN via de ether. Voor digitale kabeltelevisie heb je een DVB-C tuner nodig die pas in de 3000 series door Sony is geïntroduceerd. Ook Digitenne van KPN maakt gebruik van encryptie waarbij een Conax Conditional Access System (CAS) wordt toegepast. Daarvoor het je een Conax Conditional Access Module nodig (CAM) en toevallig kan de AlphaCrypt Classic CAM ook overweg met Conax, maar daarvoor is het wel een hele dure CAM.

Voor Conax CAM's in combinatie met Digitenne van KPN kan je dus beter naar een ander merk Conax CAM zoeken. Als het je alleen gaat om digitale TV via de kabel dan heb je met een X2000 dus niets aan de AlphaCrypt Classic CAM. Je zal in dat geval altijd een losse kabel ontvanger nodig hebben.