Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[office 2007] adresboek werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik maakte eerst gebruik van outlook express en heb nu sinds kort office 2007.
Bij het opstarten van office 2007 vroeg hij mij om gegevens van outlook express teimporteren, dit heeft hij allemaal netjes gedaan en alles is overgezet mail, contactpersonen en accounts.
Alleen als ik nu een nieuw mailtje maak en ik klik op aan is deze lijst leeg(normaal stonden daar alle contactpersonen).
Ik weet dat je met office 2003 dan het outlook adresboek kon verwijderen deze opnieuw toevoegen en dan stond alles weer goed, dat werkt in 2007 echter niet.
Iemand een idee hoe je dit kan oplossen?

• Elledan
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-11-2013
Is er een import functie in het 2007 menu? Als dit het geval is kan je de OE data handmatig importeren.

www.mayaposch.com

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:31
Heb je wel contactpersonen in Outlook 2007 staan? Of zie je onder "Contacts" ook niks?

Ik weet dat wanneer je op een Exchange server zit je 2 adresboeken hebt. Namelijk een global en een personal. Wellicht is dit bij jou ook het geval (welliswaar geen Exchange adresboek maar toch). Je kunt in stellen waar Outlook het eerst in moet zoeken onder Tools > Address Book > Tools > Options > Show this address list first: