Nieuwe pc, welk moederbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views

• Xorecs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-05 18:00
Hey tweakers, ben vrij nieuw hier en had dus een vraagje.

Binnenkort ga ik nieuwe computer kopen, een high-end game PC met de volgende spullen:
Intel Core 2 Duo E8500
OCZ OCZ2RPX10004GK
Lite-On LH-20A1S
Samsung Spinpoint F1 HD753LJ, 750GB (2 keer)
Scythe Infinity SCINF-1000
Thermaltake Toughpower 850W
Cooler Master CM 690 Zwart

Alleen ik zat me dus af te vragen welk moederbord ik hierbij zou nemen, ik wil me setup wel gaan overclocken. Mijn oog was dus eerst gevallen op de Asus Striker II Formula, maar ik had hire toch wel wat slechte reviews over gelezen dus ik twijfel nu weer.

Ook zit ik beetje te twijfelen aan het geheugen, zijn er betere opties (wel 4GB) dan die ik nu gekozen heb? Heb zelf al flink wat gezocht maar ik word er niet wijzer van :D.

Danku alvast ;)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:33
Probeer de Best Buy Guides eens.

Daarin is voor het high-end gamesysteem van deze maand gekozen voor een Gigabyte GA-EX38-DS5 moederbord en OCZ 4GB (2x2GB) PC6400, CL4 geheugen.

Vergeet ook PMG Beleid niet door te lezen voor je je eerste topic opent ;)

[ Voor 75% gewijzigd door frickY op 17-05-2008 13:59 ]

• Xorecs
Ik had al naar de bestbuy guide gekeken.. Alleen waren er helemaal geen reviews te vinden op google van de gigabye moederbord dus weet niet hoe goed deze is.

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
Xorecs schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:10:
Ik had al naar de bestbuy guide gekeken.. Alleen waren er helemaal geen reviews te vinden op google van de gigabye moederbord dus weet niet hoe goed deze is.
Google: keywords: gigabyte x38 ds5 review
Wel dus, eerste hit.

• Xorecs
Mijn fout, ik zocht op GA-EX38-DS5. En toen kreeg ik dus maar 1 review.
Bedankt Bitage :).

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
Jup, de 'E' staat alleen maar voor de extra power saving features van Gigabyte. Verder zijn de bordjes nagenoeg gelijk.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Een Tweaker wordt geacht zelf te kunnen zoeken en zelf een keuze te kunnen maken. En als je een topic opent, wees volledig. Waar je al gezocht hebt, op welke termen en wat je toen wel vond zijn ook gewoon dingen die je hoort te vermelden.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.