Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Jesus christus,Let een is op je woorden :(

Gisteravond wilde ik op m'n mobiel (Nokia N95 .. niet de 8GB maar gewone)) internet openen.
Het scherm knipperde een keer.. en meteen sloot de browser weer af. Op één of andere manier crashed mijn browser dus continue.

Ik dacht dus dat ik m'n software ff zou gaan updaten.

Ik dus de Software Updater gedownload, opgestart... toen kreeg ik de melding "Niet compatible met Vista blablabla". Dus ik met XP SP2 compatibility gedraait.. ging prima alleen nu tijdens het installeren van de update op de mobiel zegt ie dat er een of andere .dll (iets met nokia in de naam) gecrashed is en nu blijft m'n installatie hangen op 15%.

Hij staat al 10 min zo en ik kan hem dus niet loskoppelen omdat er met koeieletters staat "DO NOT DISCONNECT. DISCONNECTING WILL CAUSE SEVERE DAMAGE TO YOUR PHONE".

Fijn! En nu?!

[ Voor 2% gewijzigd door Ginz op 18-05-2008 11:56 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Lees het Nokia N95 topic eens door.
Daar staat de oplossing, al vele malen besproken.

Had zelf ook dit probleem.

via taakbeheer nsu afsluiten en opnieuw starten.
(telefoon niet loshalen of batterij eruit halen.)
opnieuw laten zoeken naar updates en nu zal hij wel verder gaan.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
En nu mag je hier verder: Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk) ;)

Lees ook even dit na voordat je opnieuw post aub Non-Windows Based Mobiles & PDA's Beleid

Dit topic is gesloten.