Sinds enige dagen wordt elke webpagina die ik vanaf mijn laptop (draadloos) probeer te bekijken zeer slecht geladen, zowel met Firefox als Internet Explorer. In het gunstigste geval ontbreken alleen de afbeeldingen, in het slechtste geval wordt de pagina helemaal niet geladen. Ik internet met InternetPlusBellen en werk dus met een Experia Box.
Wat ik zoal al geprobeerd heb is het volgende:
- CCleaner, register opgeschoond
- AdAware, niets bijzonders
- NOD32, niets bijzonders
Ik heb al gezocht hier op Tweakers, ook zeer slecht geladen trouwens. Ik heb naar aanleiding daarvan het volgende nog gedaan:
run: regsvr32.exe urlmon.dll
Ook dit had geen resultaat. Ik heb nog even op de laptop van mijn zus gezeten. Daar worden alle webpagina's wel prima geladen. Het lijkt dus iets op mijn laptop te zijn. Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Wat ik zoal al geprobeerd heb is het volgende:
- CCleaner, register opgeschoond
- AdAware, niets bijzonders
- NOD32, niets bijzonders
Ik heb al gezocht hier op Tweakers, ook zeer slecht geladen trouwens. Ik heb naar aanleiding daarvan het volgende nog gedaan:
run: regsvr32.exe urlmon.dll
Ook dit had geen resultaat. Ik heb nog even op de laptop van mijn zus gezeten. Daar worden alle webpagina's wel prima geladen. Het lijkt dus iets op mijn laptop te zijn. Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?