Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraag over het amerikaanse en nederlandse electriciteitsnet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb pas geleden een samsung G600 gekocht. super telefoon maar als ik lang muziek luister is de batterij snel leeg. Vandaar dacht ik eraan om een 2e accu te kopen. Ik kwam uit op deze advertentie op ebay

Alleen deze is met een amerikaans stekker. Ik heb gegoogeld en ik kwam tegen dat het amerikaanse stopcontact 110V levert met een frequentie van 60Mhz (nederland: 230V - 50Mhz)

Dus dat apparaatje zou ik niet kunnen aansluiten, wie weet de beste methode maar ook de goedkoopste?

Bvd!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Gewoon in NL halen.

i.v.m. Garantie.

En daarbij komen hier nog verzendkosten bij, douane kosten, BTW en inklaringskosten dus al met al zal je niet veel goedkoer uit zijn.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Verwijderd

Topicstarter
weet jij dan een shop waar je zo'n oplader kan halen?

Ik denk toch echt dat die advertentie goedkoopste is. (totaal ongeveer 20 dollar = 15 euro met verzendkosten). Vorigekeer had ik schoenen in amerika besteld en daar kwamen geen btw en douanekostenbij. En dan nog zullen de kosten niet hoog zijn omdat het appraat opzich zelf al niets kost.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:44
Kun je het niet vragen aan de verkoper?

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Vergelijk eens met de prijzen hier. Als het verschil te groot is zou ik het er maar niet op gokken. Mogelijk krijg je een accu die nog niet eens de helft aan energie van het originele exemplaar kan opslaan.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Voor de duidelijkheid wil ik even aangeven dat de netfrequentie in Nederland 50 Hz is, een geen 50 MHz!
In Amerika hebben we dan ook 60 Hz en geen 60 MHz.

Het item dat je wilt kopen ligt volgens mij in Hong Kong. Van dat product is weinig informatie beschikbaar over de de netspanning en batterijtypes die hij kan opladen. Ik zou het niet kopen als ik jou was.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:30:
weet jij dan een shop waar je zo'n oplader kan halen?
Bel Company, The Phone House, Media Markt, Dixons, en de vele online shops o.a. te vinden op kieskeurig.nl : http://www.kieskeurig.nl/...pcode=0&gq=samsung%20g600

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Verwijderd

Topicstarter
Heheh jullie zijn geweldig :*

Ik koop het gewoon in nl!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2008 12:39 ]

Pagina: 1