We hebben hier in het gebouw twee Zyxel switches met glasvezel aansluitingen, nu loopt er een glasvezel kabel van de ene switch naar de andere switch die afgemonteerd wordt door een extern bedrijf. Het punt is nu dat we dus twee GBIC's moeten bestellen voor in die switches, maar de vraag is nu dus welke? Als ik naar onze leverancier belt dan geven ze door dat ik moet opgeven of het LX, LHX, ZX of SX moet zijn. Ik heb dit voorgelegd aan degene die de glasvezelkabel aangelegd heeft en gaat afmonteren.
Ze komen dan af met deze gegevens:
Single mode
9 micrometer
E2000 connector
Als ik dit dus terugkoppel aan onze leverancier dan snappen die dat weer niet. Omdat ik er zelf ook helemaal geen verstand van heb zou ik dus willen vragen of hier iemand kan zeggen wat ik nu wel nodig heb.
De glasvezel kabel is btw wel aan beide kanten afgewerkt in een patchpaneel en moet dus met de bovenstaande kabeltjes gepatched worden.
Ze komen dan af met deze gegevens:
Single mode
9 micrometer
E2000 connector
Als ik dit dus terugkoppel aan onze leverancier dan snappen die dat weer niet. Omdat ik er zelf ook helemaal geen verstand van heb zou ik dus willen vragen of hier iemand kan zeggen wat ik nu wel nodig heb.
De glasvezel kabel is btw wel aan beide kanten afgewerkt in een patchpaneel en moet dus met de bovenstaande kabeltjes gepatched worden.