Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MySQL] error tijdens laden

Pagina: 1
Acties:

• devos50
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-11 18:50
Hoi, ik wil graag een eigen web-browed game maken, net zoiets als ogame. Ik heb een tutorial gevonden hoe dat moest en die had er wat bestanden bijgedaan om mee te oefenen. Ik heb de tutorial helemaal goed gevolgd (heb apache 2.2, navicat MySQL, php5 geinstalleerd) en ik heb de bestanden in de map genaamd www gezet. Ook de sql server heb ik opgezet en de database aangemaakt. ;)
Toen heb ik al die bestanden d.m.v ws_ftp op mn site gezet, maar nu geeft hij een error:

You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'devos50_nl@%.lyceu.net' to database 'ogame'
SELECT * FROM

kan iemand mij even duidelijk uitleggen wat ik nu moet doen??? 8)

alvast bedankt!

devos50

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
De foutmelding die je krijgt geeft aan dat het spel de database verkeerd aanspreekt. Dit betekent dat er of een fout in het programma zit, of dat je een stap in de tutorial toch niet goed hebt opgevolgd. In beide gevallen kun je de vragen beter bij de maker van dit gebeuren stellen.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• devos50
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-11 18:50
ik kan mn game nu offline bewerken en op internet zetten wanneer het nodig is :)
zoals jullie misschien al zagen waren het de ogame scripten, die ik graag wil gebruiken om wat te oefenen en bewerken (ik wil ze helemaal veranderen :P ).
Maar nu wil ik graag de tekst bovenaan (metal, crystal, deuterium, energy) veranderen. Ik ben al gaan zoeken en toen ben ik dit tegengekomen:

$lang['Metal'] = 'Metal';
$lang['Crystal'] = 'Crystal';
$lang['Deuterium'] = 'Deuterium';
$lang['Energy'] = 'Energy';
?>

maar dit bewerken helpt niet. Weet iemand hoe ik dat moet doen??

devos50