z-5500 logitech probleem

Pagina: 1
Acties:

• passat_v5
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-06-2025
Hallo, ik heb het volgende probleem. elke keer als ik de computer aanzet, dan zijn de instellingen van de control kastje weg. Iemand enig idee hoe dat kan, en kan ik dat eventueel software matig oplossen, of hoort dat gewoon zo?

Alvast bedankt...

Gr Rene

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:41

thommich

Belg

Is het mogelijk dat je ook de stroom volledig uitzet wanneer je je computer afsluit? Dus dat je de stekker van de Z-5500 uittrekt? Want volgens mij bewaart ie de instellingen zolang je hem stroom geeft.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:22

Sebazzz

3dp

Ik heb ook een Z5500 die na gebruik gewoon van het lichtnet af gaat en gewoon zijn instellingen bewaard. Zet je hem wel eerst op stand-by voordat je hem van de stroom afhaalt?

offtopic:
Wat is trouwens Dolby Night Mode?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:50
Ik heb zelf ook een Z-5500 en laat hem altijd standby staan, maar wat voor instellingen bedoel je dan precies? Ik denk alleen aan volume, surround etc.

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:41

thommich

Belg

Sebazzz schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:50:

offtopic:
Wat is trouwens Dolby Night Mode?
offtopic:
Bij deze instelling is het verschil tussen hoge tonen en bas minder groot. Je geluid wordt dus "afgevlakt". Goed om de buren niet te storen dus

Ik heb ook een Z-5500 en ik dacht toch echt dat het was als ik hem van het stroomnet haalde dat hij zijn instellingen (surround delay, rearvolume, basvolume, ...) vergeten was.

• passat_v5
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-06-2025
ik schakel hem dan helemaal uit met klik aan klik uit systeen, dus ja, hij gaat dan helemaal van het lichtnet af.
Als ik dat niet doe, dan bewaard ie de instellingen wel, dus als je de computer gewoon alleen maar via xp afsluit, en niet afsluit via het lichtnet.
Ik bedoe dus de instellingen op het control panel, de sub, volume surround en de center speaker staan dan allemaal op 0....
Pagina: 1